Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

3 változás érkezik a Google Ads közönség funkcióihoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.01.

A hirdetők újra felhasználhatják a közönséget a kampányokban. A Google emellett néhány kifejezést újradefiniál, és átszervezi a riportolást is. Lássuk, milyen újdonságokkal rukkolt elő a Google!

Használd újra a közönséget

A hirdetők újra felhasználhatják a közönségeket a kampányokban. Amikor létrehozunk egy kampányban használható közönséget, a Google Ads elmenti azt, hogy újra felhasználhassa egy következő kampányban.

Ez a funkció már használható közönségjelzésként a Performance Max oldalon, és hamarosan elérhető lesz a Discovery, a Video Action és az Alkalmazás kampányokban is. 

Új kifejezések

A Google Ads átnevez néhány kulcsfontosságú kifejezést a közönség riportban és a Google Ads szolgáltatásban. Például a közönség típusok mostantól közönség szegmensek, a remarketing pedig mostantól az Ön adatai néven futnak. 

Íme a névváltoztatások teljes listája:

Valamint még egy változás, amelyet néhány fiókban már láthattunk:

Új közönség riport/jelentés

A Google egy új Közönségek lapon egyesíti a közönség jelentéseket. A bal oldali navigációs menüben talál jelentéseket a demográfiai adatokról, a közönségszegmensekről és a kizárásokról. A Google azt mondta, hogy ez ugyanazon jelentési funkciók „egyszerűsített nézete”. 

Miért érdekes ez számunkra?

Ahelyett, hogy manuálisan építenék újra a közönségeket az egyes kampányokban, az új, újrafelhasználható közönségek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy időt takarítsanak meg, miközben a célzás konzisztens marad a kampányokban. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet