Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

2018-as content trendek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.03.19.

Ha három évvel ezelőtt elköteleződtél a tartalomgyártás mellett, tapasztalhatod, hogy most 50%-ot vesztett hatékonyságából ez a stratégia. Különösen érzékelhető ez a Facebook algoritmus változása kapcsán, sokkal kevesebb látogatót vonz már. Vannak azonban, akik épp ennek ellenkezőjét tapasztalják.

A Buzzsumo szuper felmérése megmutatja nekünk, mi történik és mit tehetünk.

A felmérést ide kattintva érheted el, de a fontosabb dolgokat az alábbi prezentációban is összeszedték:

https://www.slideshare.net/buzzsumo/content-trends-2018-buzzsumo-research-report

A trendek lényegében az alábbiak:

  • A 2017-ben közzétett 100 millió posztból álló minta alapján a közösségi megosztások száma 2015 óta a felére csökkent.
  • A social forgalmi hivatkozások erőteljesen csökkentek.
  • A social megosztások száma a megnövekedett verseny, a magán bejegyzések száma és a Facebook algoritmus változásainak növekedése miatt következett be.
  • A Facebook változások jelentős hatással voltak az elkötelezettség szintjére és a megosztott tartalmak típusaira. Ennek eredményeképpen:
    • A márkák és a kiadók kevésbé élvezhetik a Facebooktól eddig megszokott eredményeket.
    • Jelentősen csökkent a virális posztok száma.
    • A Clickbait stílussokkal kevésbé működik.
  • A közzétett tartalom mennyisége egyre növekszik.
  • A nagy nyertesek azok a webhelyek, amelyek eredeti, hiteles tartalmakkal építik hírnevüket.
  • A tartalmak többsége nulla backlinket kap, de a hiteles tartalmak továbbra is eredményesek.
  • A LinkedIn-en a tartalommegosztás növekedést mutat, egyre többen használják azt.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet