Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

2018-as content trendek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.03.19.

Ha három évvel ezelőtt elköteleződtél a tartalomgyártás mellett, tapasztalhatod, hogy most 50%-ot vesztett hatékonyságából ez a stratégia. Különösen érzékelhető ez a Facebook algoritmus változása kapcsán, sokkal kevesebb látogatót vonz már. Vannak azonban, akik épp ennek ellenkezőjét tapasztalják.

A Buzzsumo szuper felmérése megmutatja nekünk, mi történik és mit tehetünk.

A felmérést ide kattintva érheted el, de a fontosabb dolgokat az alábbi prezentációban is összeszedték:

https://www.slideshare.net/buzzsumo/content-trends-2018-buzzsumo-research-report

A trendek lényegében az alábbiak:

  • A 2017-ben közzétett 100 millió posztból álló minta alapján a közösségi megosztások száma 2015 óta a felére csökkent.
  • A social forgalmi hivatkozások erőteljesen csökkentek.
  • A social megosztások száma a megnövekedett verseny, a magán bejegyzések száma és a Facebook algoritmus változásainak növekedése miatt következett be.
  • A Facebook változások jelentős hatással voltak az elkötelezettség szintjére és a megosztott tartalmak típusaira. Ennek eredményeképpen:
    • A márkák és a kiadók kevésbé élvezhetik a Facebooktól eddig megszokott eredményeket.
    • Jelentősen csökkent a virális posztok száma.
    • A Clickbait stílussokkal kevésbé működik.
  • A közzétett tartalom mennyisége egyre növekszik.
  • A nagy nyertesek azok a webhelyek, amelyek eredeti, hiteles tartalmakkal építik hírnevüket.
  • A tartalmak többsége nulla backlinket kap, de a hiteles tartalmak továbbra is eredményesek.
  • A LinkedIn-en a tartalommegosztás növekedést mutat, egyre többen használják azt.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet