Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

2 új metrika jelent meg a GA4-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.12.08.

A Google 2 új mérőszámot vezet be a GA4 tulajdonokhoz, amelyek jobb betekintést nyújtanak abban, hogy a látogatók hány oldalt tekintenek meg és mennyi ideig maradnak ott. 

A munkamenetenkénti megtekintés és a munkamenet átlagos időtartama mostantól elérhető a GA4 egyéni jelentésekben. 

A munkamenetenkénti megtekintések mutató segítségével nyomon követhetjük, hogy a felhasználók egy látogatás során, mennyi app megtekintést vagy weboldalt néznek meg, míg a munkamenetek átlagos időtartama pedig azt méri, hogy a felhasználók mennyi időt töltenek a webhelyen. 

Ez a 2 új metrika a custom reportban található. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet