Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

17 hirdetési platform, amit érdemes kipróbálni

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.14.

A számtalan hirdetési platform között könnyű elveszni. Vannak jól bevált és soha nem használt felületek. Neked melyik az, amit még nem próbáltál, de érdemes lenne?

A SEL összegyűjtött 17 olyan platformot, melyeket mindenkinek érdemes lehet kipróbálnia, aki szeretné a hirdetéseit feldobni, vagy olyan emberekhez is eljutni, akikhez korábban, a megszokott felületeken nem tudott.

Nem tradicionális forrásoknak köszönhetően tovább bővíthetjük kampányaink elérését, valamint márkaismertség növelésére is alkalmasak.

hirdetesi-feluletek

Íme a 17 felület, melyből 5 kiemelten érdekes lehet szerintünk:

1.Microsoft Advertising
Bingen, YAHOO és AOL-en tevékenykedő célközönség elérésére, 116 milliós napi felhasználószám, 5,5 milliós havi desktop keresés, US keresési piac esetén éri meg igazán (átlagos  36,2%-os desktop keresési arány).
Eltérő hirdetési célok szerint hirdethetünk: pl.: telefonhívások generálása, hirdetések iránti elköteleződés növelés, személyes forgalom növelése a valós üzletben, online termék értékesítés, konverzió növelés.
Ezen felül a hirdetésekben lehet: bővítmény, shopping kampány, dinamikus hirdetés, konverziós mérés, megosztott költségkeret.
Hasonló működés, mint a Google hirdetési rendszerében, mégis segít felfrissíteni kicsit a hirdetéseket.
A Virgin Australia (ausztrál légitársaság) 18%-kal növelte előző éves bevételét a Microsoft Advertisingra történő belépéssel. Direkt adatokat gyűjtöttek appon és a honlapjukon keresztül a felhasználókról.


2.Quora
Kérdés-válasz platform. Bejelentkezel és bármit kérdezhetsz és az összes felhasználó megválaszolhatja. Több ember is válaszolhat és kiemelhetnek a sok válasz közül egyet, ami a legjobb és megkönnyítheti más dolgát is a keresésben. Pl.: ha valakinek azonnal digitális marketingben van szüksége tanácsra, így segítve tudod reklámozni a márkát. A direkt válaszokon felül azért rendelkezik szofisztikáltabb megoldásokkal is úgy, mint lookalike célközönségek, website match közönségek és list match alapú célközönségek, célozni pedig lehet a platformon történő keresési előzmények alapján.


3.AdRoll
Intent Map nevű megoldást alkalmaz, ami 1,2 millió vásárlói profilt követ nyomon és mesterséges intelligenciák segítségével jelez előre.
Fő célja elérni azokat a potenciális vásárlókat, akik valószínűsíthetően konvertálhatnak.
Platform közötti megoldásnak is kiváló. Jó jelentési funkciója van. E-kereskedelem esetén különösen előnyös, mert integráltan működik néhány népszerű platformmal, úgy mint a Shopify.


4. Pinterest
Főleg női célközönség esetén kifizetődő erre is fókuszálni, mivel a jelentős többség női felhasználó az oldalon. Kiemelten fontos lehet a hangsúlyos image marketing esetén, mivel főleg képmegosztóként működik. Azzal érdemes kezdeni, hogy feltöltünk egy képet, ami promotálja a vállalkozásunkat. A hirdetés egy “pin”. Választhatunk, hogy engagement vagy honlap látogatás alapon fizetünk, ha az emberek érdeklődés mutatnak. Erőteljes nyomonkövető platformmal is rendelkezik a felület, aminek köszönhetően könnyen megvizsgálható, hogy mely stratégiák térülnek meg és melyikek nem.


5. TikTok
Rövid formátumú video platform 1,5 milliárd felhasználóval világszerte. 60% 16-24 közötti, tehát a fiatalabb rétegek elérése esetén jó választás. 20 piacot fednek le hirdetési megoldásaikkal. Sokféle formátum és célzási lehetőség.

Cikkben említett további platformok:
Reddit
BuySellAds
Infolinks
Snapchat
PropelMedia
Revcontent
Pandora
Amazon
Taboola
LinkedIn
Youtube
Spotify

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet