Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A 10. pozícióból több klikket kapunk, mint a 8-9-ből

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.07.

Az SMX West-en, a világ egyik legnagyobb keresőmarketing konferenciáján, Paul Haahr, a Google egy rangsorolásért felelős senior kollégája, tette azt a kijelentést, hogy a 10. pozíció értékesebb lehet, mint a 8, 9.

Ezt mindössze azzal a logikus magyarázattal indokolta, hogy a látogatók a legritkább esetben szeretnek a következő Google találati listára lapozni, inkább választják a legutolsó találatot, ami közvetlenül a lapozási lehetőség fölött található. Azt is hozzátette, hogy a 7. pozíció pedig többet kap a 10.-nél.

Érdekes SEO stratégia lehet megfontolni, hogy a “jobb” 8-9 pozícióból inkább a 10. pozícióra optimalizáljunk. De ha belegondolunk nem annyira ördögtől való ez, pont ezt tesszük AdWords-ben is, amikor a 1-3 helyett, a 4-6 pozícióra megyünk, mert bizonyos esetekben ott jobb a konverziós arány. Vagyis csak ezt tettük 1 héttel ezelőttig, míg a Google megváltoztatta a hirdetések pozícionálását és eltűntek a jobboldali hirdetési helyek.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet