Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.19.

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.

Jelenleg a minőségi pontszámunk annak függvénye, hogy mennyire teljesítenek jól a hirdetéseink. Milyen gyakran került megjelenítésre a hirdetésünk a találati listán, a megjelenésekből hányszor kaptunk kattintásokat és mennyire relváns a hirdetésünk a landoló lappal. Amennyiben ezek az adatok még nem állnak rendelkezésre, az AdWords rendszere nem tud pontszámot adni, így ilyen esetekben alapból 6-os pontszámot kaptunk. Ez főleg akkor következett be, amikor teljesen új kulcsszavakat töltöttünk fel a rendszerbe.

Nulla minőségi mutató

Szeptember 12-től minden új kulcsszó feltöltésekor vagy ha már feltöltöttük a szavakat, de még nem kaptak megjelenést és kattintást, akkor alapból 0 lesz a minőség pontszámunk. Sokan használnak különböző filterezett nézeteket mind a napi kampánymenedzsmentben, mind a riportokban, de akár az automata szabályok esetében is. Erre érdemes lesz most odafigyelni! Az új szabály értelmében ugyanis a szűrések eredménye a nullás minőségi pontszámmal rendelkező szavakat alapból nem tartalmazza!

Ugyanakkor a Minőségi mutató szűrésekor megjelent egy új checkbox, amivel beállíthatjuk, hogy a szűrő tartalmazza a nullás pontszámmal rendelkező szavakat is. Bővebb információ ezen a linken »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet