Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.19.

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.

Jelenleg a minőségi pontszámunk annak függvénye, hogy mennyire teljesítenek jól a hirdetéseink. Milyen gyakran került megjelenítésre a hirdetésünk a találati listán, a megjelenésekből hányszor kaptunk kattintásokat és mennyire relváns a hirdetésünk a landoló lappal. Amennyiben ezek az adatok még nem állnak rendelkezésre, az AdWords rendszere nem tud pontszámot adni, így ilyen esetekben alapból 6-os pontszámot kaptunk. Ez főleg akkor következett be, amikor teljesen új kulcsszavakat töltöttünk fel a rendszerbe.

Nulla minőségi mutató

Szeptember 12-től minden új kulcsszó feltöltésekor vagy ha már feltöltöttük a szavakat, de még nem kaptak megjelenést és kattintást, akkor alapból 0 lesz a minőség pontszámunk. Sokan használnak különböző filterezett nézeteket mind a napi kampánymenedzsmentben, mind a riportokban, de akár az automata szabályok esetében is. Erre érdemes lesz most odafigyelni! Az új szabály értelmében ugyanis a szűrések eredménye a nullás minőségi pontszámmal rendelkező szavakat alapból nem tartalmazza!

Ugyanakkor a Minőségi mutató szűrésekor megjelent egy új checkbox, amivel beállíthatjuk, hogy a szűrő tartalmazza a nullás pontszámmal rendelkező szavakat is. Bővebb információ ezen a linken »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet