Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.19.

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.

Jelenleg a minőségi pontszámunk annak függvénye, hogy mennyire teljesítenek jól a hirdetéseink. Milyen gyakran került megjelenítésre a hirdetésünk a találati listán, a megjelenésekből hányszor kaptunk kattintásokat és mennyire relváns a hirdetésünk a landoló lappal. Amennyiben ezek az adatok még nem állnak rendelkezésre, az AdWords rendszere nem tud pontszámot adni, így ilyen esetekben alapból 6-os pontszámot kaptunk. Ez főleg akkor következett be, amikor teljesen új kulcsszavakat töltöttünk fel a rendszerbe.

Nulla minőségi mutató

Szeptember 12-től minden új kulcsszó feltöltésekor vagy ha már feltöltöttük a szavakat, de még nem kaptak megjelenést és kattintást, akkor alapból 0 lesz a minőség pontszámunk. Sokan használnak különböző filterezett nézeteket mind a napi kampánymenedzsmentben, mind a riportokban, de akár az automata szabályok esetében is. Erre érdemes lesz most odafigyelni! Az új szabály értelmében ugyanis a szűrések eredménye a nullás minőségi pontszámmal rendelkező szavakat alapból nem tartalmazza!

Ugyanakkor a Minőségi mutató szűrésekor megjelent egy új checkbox, amivel beállíthatjuk, hogy a szűrő tartalmazza a nullás pontszámmal rendelkező szavakat is. Bővebb információ ezen a linken »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet