Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

+1-et félpénzért!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2011.08.02.

A Google +1, a Google Plus projekt részét képezi. Minden felhasználó, akinek van Gmail fiókja +1-gyel véleményezheti az oldalakat és a hirdetéseket. Ehhez nem kell mást tenni, mint bejelentkezni a fiókba és a +1 ikonra kattintani. A Google, a +1-eket egyaránt használja az Adwords hirdetések és az organikus találatok rangsorolására is.

google1

Értelemszerűen minél többen +1-ezték oldalunkat, annál előkelőbb helyen szerepelhet a találati listán, valamint minél többen +1-ezték Adwords hirdetésünket annál erősebb minőségi pontszámot (quality score) kap.

Sokan ennek örömére elkezdték +1-ezni (+1-eztetni) oldalukat, hogy előrébb kerüljenek.

Amerikában már megjelentek olyan cégek, melyek a +1-egyzésre specializálódtak. Körül-belül 4,000 forintért 50 db, 14,000 forintért 250 db, míg 72,000 forintért 2,000 db egyedi +1-et vásárolhatunk. Mivel ezek a +1-ek egyedi IP-ről, rendes felhasználóktól jönnek, így jelenleg nem minősülnek spam-nek.

A jövőben azonban változhat a helyzet, hiszen nagyon hasonlít a helyzet a linkfarmokra. Jó pár évvel ezelőtt, nagyon elszaporodtak a linkfarmok, melyekben ömlesztve voltak a különböző témájú linkek, így nem hordoztak értéket magukban. Nem kizárt, hogy azon felhasználók +1-eit – akik rengeteget használják vagy szokásaiktól eltérő oldalakat +1-eznek – kevesebb súllyal veszi majd figyelembe.

Továbbá az sem kizárt, hogy a különböző Gmail fiókoknak eltérő súlyuk van. A régóta használt fiókok +1-gyei valószínűleg nagyobb erőt képviselnek, mint az újonnan létrehozottak, hisz csábító gondolat lehet gyorsan létrehozni pár új fiókot, melyekkel azonnal erősíthetnénk oldalunk, hirdetésünk pozícióját.

Mivel nemcsak a +1-en múlik oldalunk vagy hirdetésünk pozíciója, így ne csak erre az egy tényezőre alapozzuk kampányunkat, tervünket!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet