Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Linképítési stratégia 2024-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.01.

2024-ben a hangsúly a mennyiségről a minőségre helyeződött át, nagyobb hangsúlyt fektetve a minőségi, hiteles backlinkek releváns és megbízható forrásokból történő beszerzésére.

Ez a cikk a sikeres linképítés 12 kulcsfontosságú teendőjét és tiltását vizsgálja, kiemelve a gyakori elkerülendő hibákat és a hatékony keresőoptimalizálási stratégiákat. A teljes cikk a lent megjelölt forrás oldalon olvasható.

Sikertelen stratégiák: Gyakori hibák a linképítésben

1. Ne: A mennyiség előnyben részesítése a minőség rovására.

2. Ne: Figyelmen kívül hagyni a kapcsolódó tartalom relevanciáját.

3. Ne: Rövid tartalmak közzététele.

4. Ne: Túlzásba vinni az anchor text optimalizálást.

5. Ne: Figyelmen kívül hagyni a lokális SEO-t.

6. Ne: Személyes kapcsolatok figyelmen kívül hagyása (“haveri link”).

Sikeres stratégiák: Hatékony linképítési módszerek

1. Igen: Hozzunk létre hatásos és link-vonzó tartalmat.

2. Igen: Vendégblogolás olyan niche-releváns weboldalakon, amelyek magas hatósággal rendelkeznek.

3. Igen: Kihasználni a közösségek erejét (like, megosztás)

4. Igen: Kihasználni az említéseket (link nélküli márka említés)

5. Igen: Koncentrálni a stratégiai partnerekre (tartalomban is!)

6. Igen: Nemzetközi linképítés!

Cikkünk forrása:
https://searchengineland.com/link-building-win-fail-430176?utm_source=SearchHerald

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet