Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Linképítési stratégia 2024-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.01.

2024-ben a hangsúly a mennyiségről a minőségre helyeződött át, nagyobb hangsúlyt fektetve a minőségi, hiteles backlinkek releváns és megbízható forrásokból történő beszerzésére.

Ez a cikk a sikeres linképítés 12 kulcsfontosságú teendőjét és tiltását vizsgálja, kiemelve a gyakori elkerülendő hibákat és a hatékony keresőoptimalizálási stratégiákat. A teljes cikk a lent megjelölt forrás oldalon olvasható.

Sikertelen stratégiák: Gyakori hibák a linképítésben

1. Ne: A mennyiség előnyben részesítése a minőség rovására.

2. Ne: Figyelmen kívül hagyni a kapcsolódó tartalom relevanciáját.

3. Ne: Rövid tartalmak közzététele.

4. Ne: Túlzásba vinni az anchor text optimalizálást.

5. Ne: Figyelmen kívül hagyni a lokális SEO-t.

6. Ne: Személyes kapcsolatok figyelmen kívül hagyása (“haveri link”).

Sikeres stratégiák: Hatékony linképítési módszerek

1. Igen: Hozzunk létre hatásos és link-vonzó tartalmat.

2. Igen: Vendégblogolás olyan niche-releváns weboldalakon, amelyek magas hatósággal rendelkeznek.

3. Igen: Kihasználni a közösségek erejét (like, megosztás)

4. Igen: Kihasználni az említéseket (link nélküli márka említés)

5. Igen: Koncentrálni a stratégiai partnerekre (tartalomban is!)

6. Igen: Nemzetközi linképítés!

Cikkünk forrása:
https://searchengineland.com/link-building-win-fail-430176?utm_source=SearchHerald

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet