Content marketing
A látogatók számára vonzó, ezzel együtt a digitális marketing szempontoknak is teljes mértékben megfelelő tartalom ma kulcskérdés az online jelenlétben. Megmutatja magát a márkát, az általa képviselt értékeket, valamint, hogy a cég milyen kapcsolatot épít fel és ápol fogyasztóival.
Közös munkánk elejétől kezdve ezért egy megfelelő fogyasztó- és keresőbarát tartalomstratégia létrehozására, majd megvalósítására fókuszálunk. Célunk, hogy a már meglévő tartalmak frissítése, illetve a szakértőink által végzett tartalomgyártás a lehető legjobb eredményeket érje el, és hozzájáruljon a Céged ismertségének, elismertségének növeléséhez.

Stratégiaalkotás
Szakértőink a sikeres és költséghatékony content marketing eredményeképpen felhasználó- és SEO barát tartalomstratégiát alakítanak ki, amely hatékonyan támogatja az organikus elérések maximalizálását.

Tartalomkészítés
Meglévő tartalmainak frissítésekor, és a szakértőink által készített új tartalmak írásakor a látogató- és algoritmus barát szövegírásra helyezzük a fő hangsúlyt. Az üzleti céljaidnak elérését a legmagasabb minőségű fotó, videó, animáció, digitális pr, hírlevél, valamint közösségi média tartalmak gyártásával támogatjuk.

Tartalom promóció
Mivel a különböző közösségi média platformokon elhelyezett nyereményjátékok, videós- és influencer megjelenések hatékonysága vitathatatlan, a létrehozott tartalmak organikus és fizetett eléréseinek maximalizálása érdekében azokat kreatív hirdetésekkel promotáljuk.
Kapcsolódó esettanulmányok


SEO-val támogatott branding? Igen!
Az eredmény egy folyamatosan növekvő organikus forgalom. A cég a honlapjuk indulásával kapcsolatban keresett meg minket: kérésük az volt, hogy kísérjük végig a honlap indulásának folyamatát, készítsünk SEO auditot, és tegyünk optimalizálási javaslatokat, amikkel repülőrajtot tudnak venni, és lerövidíthetik a kezdeti felfutási időszakot.
Bővebben

A hatékony közösségépítés, videós tartalmak és social hirdetések
130%-os konverzió növekedés, 56%-os CPC csökkenés, közel 1 millió generált megtekintés A RAVAK akrilkádak és zuhanykabinok forgalmazója, a jelenleg 46 főt foglalkoztató szervezet maghatározó szereplője a magyar fürdőszobai- berendezések és kiegészítők piacának. A RAVAK számára végzett online kampány és organikus tevékenységgel integrált social menedzsment feladataink között az alábbiak mentén segítettük a márka online közösségépítését 2018-ban: Integrált fizetett […]
BővebbenBlog cikkek
Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.
A TikTok belép a keresési hirdetések piacára, kihívás elé állítva a Google-t és a Microsoftot
A TikTok saját keresési hirdetési platform elindítására készül, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a termékeikhez vagy szolgáltatásaikhoz kapcsolódó konkrét kulcsszavakra és kifejezésekre licitáljanak.
Lakberendezés SEO: mi áll a Biano.hu webáruház SEO sikere mögött?
Előző cikkünkben megnéztük a (leg)nagyobb, webáruházzal (is) rendelkező lakberendezési áruházak weboldalait keresőoptimalizálási szempontból. Jelen cikkünkben a Biano.hu év/év alapú növekedése mögötti tényezőket próbáljuk meg feltárni.