Több mint 60%-os forgalomnövekedés a webshopban és 80% feletti forgalomnövekedés a lakossági vásárlók tekintetében!

Partner: Panarom, ADRIENNE FELLER
Google és Meta hirdetések

Kihívások

Ügyfelünk célja az volt, hogy korábbi kampányaikat hatékonyabbá tegyük, miközben külön kezeltük a két prémium márkát, és növeltük budapesti üzleteik forgalmát is. Megnéztük, mit lehet jobban csinálni, hogy ugyanakkora költéssel jobb eredményeket érjenek el.

60%-os
forgalomnövekedés a webshopos vásárlásokban.

Megközelítés

A kampányokat tudatos tervezés és pontos beállítások előzték meg. Külön figyelmet kapott a két márka kezelése, az online és offline célok összehangolása, valamint az egyes platformokra szabott üzenetek.

Stratégiaváltás, pontos mérések, gördülékeny együttműködés, látványos eredmények

Eredemények

Mi történik, ha egy kampányban minden a helyére kerül: a stratégia átgondolt, az együttműködés gördülékeny, a kreatív pedig minőségi és márkahű? Ebben az esettanulmányban azt is megmutatjuk, milyen eredmények érhetők el, ha az ügyfél és az ügynökség valódi partnerként dolgozik együtt.

80%
feletti forgalomnövekedés a lakossági vásárlók tekintetében.

Esettanulmány a Panarom illóolajokat és az ADRIENNE FELLER magyar luxuskozmetikumokat értékesítő webshop kihívásairól és terv feletti teljesítményéről.

Készítette: Vajas Melinda – Performance Marketing Expert 

A kihívás

Ügyfelünk, a Panarom illóolajokat és az ADRIENNE FELLER magyar luxuskozmetikumokat gyártó cég 2024 tavaszán azzal a kéréssel keresett meg minket, hogy nézzük át egy korábbi ügynökség által futtatott kampányaikat és méréseiket, mert hasonló költés mellett szeretnének forgalomnövekedést és minél jobb megtérülést elérni.

Bár a Panarom illóolajok és az ADRIENNE FELLER luxuskozmetikumok online értékesítése egy webshopon belül működik, ügyfelünknek kiemelten fontos volt az, hogy a Panarom és az ADRIENNE FELLER márkákat elkülönítve kezeljük a hirdetésekben. Az ADRIENNE FELLER márkát szerették volna még jobban megismertetni a magyar piacon, így a Google, és a Meta platformokon is külön kezeltük a kettőt.

Mivel a cég két fizikai bolttal rendelkezik, az is fontos volt, hogy a boltjaikat népszerűsítő hirdetéseket is futtassunk, ezáltal több forgalmat generálva a budapesti boltjaiknak.

A közös munkát egy alaposan átgondolt kampánystratégia-váltással kezdtük, valamint a mérések pontos beállításával. A Panarom és ADRIENNE FELLER márkákhoz tartozó termékeket külön kampányokban kezdtük el hirdetni, a keresőkampányok mellett pedig nagy hangsúlyt fektettünk a feed alapú Performance Max hirdetésekre, mely a későbbiekben a bevételek jelentős részét eredményezte.

Az értékesítést támogató kampányok mellett kisebb büdzsével ugyan, de folyamatosan futtattunk forgalomterelő kampányokat a két fizikai boltra is, ezáltal a budapesti lakosokat igyekeztünk megismertetni a cég két bolti lokációjával is.

A Google platformokon futtatott hirdetéseket a Meta platformokon való hirdetésekkel egészítettük ki, ahol az általános shopping hirdetések mellett főként a termékújdonságok népszerűsítésére, a cég által szervezett képzések, valamint az akciós időszakok hirdetésére helyeztük a hangsúlyt.

Az együttműködés során kiemelten fontos volt, hogy tervezhető, átlátható havi tervet kapjunk az egyes hónapokban hirdetni kívánt termékújdonságokról, képzésekről és akciós időszakokról. Mivel ebből a szempontból is az ügyféllel kiválóan tudtunk együttműködni, a hirdetések mindig előre tervezhetőek voltak és a megszabott határidőkben pontosan el tudtak indulni. A hirdetések sikerességében nagy szerepet játszott az is, hogy ügyfelünk mindig igényes, minőségi kreatív és videós anyagot bocsátott a rendelkezésünkre, ezzel is segítve a kampányok sikerességét. 

Az eredmény pedig több mint 60%-os forgalomnövekedés a webshopos vásárlásokban, ezen belül is a lakossági vásárlók tekintetében több mint 80% feletti volt a forgalomnövekedés. A 2025. Q1 időszakban pedig nem csak bázis, hanem terv felett is teljesített a webshop.

Hisszük, hogy a bevétel növekedéséhez nagyban hozzájárult az is, hogy a cég időről időre akciókat kínál, ezekben az időszakokban ugyanis jelentős forgalomnövekedés volt érzékelhető.

Ügyfelünk visszajelzése

“Most márciusban tavalyhoz képest több mint 60%-os forgalomnövekedést értünk el a webshopon összességében, ezen belül is a lakossági vásárlóink tekintetében több mint 80% feletti a forgalomnövekedés. Egyébként Q1-ben nem csak bázis, hanem terv felett is teljesített a webshop, így nagyon boldogok vagyunk. Nem is kérdés, hogy a ti munkátok, azaz a ppc hirdetések jelentős mértékben hozzájárultak az eredményhez. Köszönjük az egész csapat nevében!”

Hudák Renáta – Digitális üzletfejlesztési vezető

Ha segítségre van szükséged, szeretnél hasonló eredményeket elérni és jól jönne a támogatás, vedd fel velünk a kapcsolatot! Nézd meg PPC szolgáltatásainkat és válaszd a számodra legmegfelelőbb megoldást!

Szeretnéd elolvasni a részletes esettanulmányt? Feliratkozással hozzáférhetsz a teljes anyaghoz, és havonta összegyűjtve megkapod a legfrissebb szakmai híreket és cikkeket is!