We understand, we deliver.

A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest



A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.

November 1 és 27 között az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest szerény 3.7%-os növekedés jelentkezett a szponzorált hirdetéseknél, ezeknek nagy része – nem meglepő módon – a mobilos és Google Shopping kampányoknak volt köszönhető. A terméklistázós hirdetések költései 35%-kal, a mobilos fizetett hirdetések pedig 64%-kal emelkedtek – szintén a múlt évvel összehasonlítva.

kenshoo-holiday-2015-by-device

Mobilos kattintások és konverziók fej-fej mellett növekednek

 A mobilos konverziós arányok továbbra sem igazi versenytársai a desktop számoknak, de rengeteget fejlődtek 2014 óta és majdnem negyedét produkálták a fizetett hirdetési költéseknek a tárgyalt időszakban.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com