Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A YouTube tartalomgyártók felelőssége

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.03.09.

A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.

https://www.youtube.com/watch?v=pg_sxSql1dk&feature=youtu.be

A platformra feltöltött valamennyi videónak meg kell felelnie a YouTube Általános Szerződési Feltételeinek és Közösségi irányelveinek. Továbbá ahhoz, hogy a videók jogosultak legyenek bevételszerzésre, meg kell felelniük az AdSense programszabályzatának és YouTube Partnerprogram irányelveinek is. A hirdetésre való jogosultsághoz a videóknak meg kell felelniük a hirdetőbarát tartalomra vonatkozó irányelveinknek. Ezek az irányelvek együttesen alkotják azokat a szabályokat, amelyek meghatározzák, hogy mit tölthetsz fel, oszthatsz meg és fordíthatsz bevételszerzésre a YouTube-on. A szabályokat figyelmeztetések segítségével tartatjuk be, amely figyelmeztetések felhalmozódása a csatorna megszüntetését is eredményezheti.

Az előbb említett közösségi irányelveinken alapuló figyelmeztetési rendszer mellett minden alkotónak szem előtt kell tartania a YouTube közösségére kártékony hatással bíró, súlyos és példátlan cselekedetek következményeit. Annak ellenére, hogy az ilyen esetek ritkán fordulnak elő, hatással lehetnek minden YouTube-felhasználóra, és alááshatják az alkotók és hirdetők közötti bizalmat.

Olvasd tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet