Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A YouTube tartalomgyártók felelőssége

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.03.09.

A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.

https://www.youtube.com/watch?v=pg_sxSql1dk&feature=youtu.be

A platformra feltöltött valamennyi videónak meg kell felelnie a YouTube Általános Szerződési Feltételeinek és Közösségi irányelveinek. Továbbá ahhoz, hogy a videók jogosultak legyenek bevételszerzésre, meg kell felelniük az AdSense programszabályzatának és YouTube Partnerprogram irányelveinek is. A hirdetésre való jogosultsághoz a videóknak meg kell felelniük a hirdetőbarát tartalomra vonatkozó irányelveinknek. Ezek az irányelvek együttesen alkotják azokat a szabályokat, amelyek meghatározzák, hogy mit tölthetsz fel, oszthatsz meg és fordíthatsz bevételszerzésre a YouTube-on. A szabályokat figyelmeztetések segítségével tartatjuk be, amely figyelmeztetések felhalmozódása a csatorna megszüntetését is eredményezheti.

Az előbb említett közösségi irányelveinken alapuló figyelmeztetési rendszer mellett minden alkotónak szem előtt kell tartania a YouTube közösségére kártékony hatással bíró, súlyos és példátlan cselekedetek következményeit. Annak ellenére, hogy az ilyen esetek ritkán fordulnak elő, hatással lehetnek minden YouTube-felhasználóra, és alááshatják az alkotók és hirdetők közötti bizalmat.

Olvasd tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

B2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek

Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet