Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

YouTube 360°-os Trueview hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.23.

A YouTube 360°-os videóit mostantól Trueview videóhirdetésként is felhasználhatjuk! A Google célja a hirdetési típus használatának az ösztönzése, illetve annak népszerűsítése.

YouTube 360°-os Trueview hirdetések

A Trueview videóhirdetés egy régóta elérhető hirdetési formátum, mely a benne rejlő lehetőség ellenére továbbra is alacsony népszerűségnek örvend. Az okok között számtalan gondolatot felsorakoztathatunk, a leggyakoribbak félelmek az irreleváns felület, a felesleges kiadások és az időigényes munkálatok (bár ez utóbbival vitába lehet szállni).

A Google ennek ellenére nem adja fel és bevezették a 360°-os videóhirdetéseket, mellyel továbbra is azt szeretnék bizonyítani, hogy a YouTube-on való reklámozás nem csak ablakon kidobott pénz.

A viszonylag újdonságnak számító 360°-os videókat nemrégiben kezdte el támogatni a YouTube, melynek elsődleges célja a felhasználói élmény növelése. Segítségével könnyedén betekintést nyerhetünk egy lakás belsejébe, vagy élőszereplői lehetünk egy fesztivál történéseinek is.

A kurzormozgató nyilak segítségével vagy a videóba kattintva arra forgathatjuk a kamerát amerre csak akarjuk, így minden egyes lejátszás során egy teljesen új perspektívából szemlélhetjük az eseményeket.

Hogy ez mennyire fogja élénkíteni a Trueview hirdetések használatát, az egyelőre még kérdéses. Ne feledjük, hogy egy ilyen kamera beszerzése nem kevés pénzbe kerül, és a felvételt utána még szerkeszteni is kell. Átütő sikert valószínűleg ez sem fog hozni, de mindenképp értékelendő a hirdetési lehetőségek bővítése és fejlesztése.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet