Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Munkaerő toborzás a YouTube segítségével?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.10.19.

Napjainkban az álláskeresők 79%-a a cégek 84%-a használja álláskeresésre, toborzásra a közösségi média valamely felületét.

Ennek a jelenségnek a körbejárását tűzte ki céljául a HVG legutóbbi eseménye, az Online Toborzási Konferencia 2017. Az előadók közül ketten is, Dr. Guld Ádám egyetemi adjunktus és Horváth Lajos a Cluso kreatív igazgatója, felhívták a figyelmet az online videós tartalmakban rejlő toborzási lehetőségekre.

A toborzás célja az üres vagy megüresedő, illetve létesítendő munkaposztokra potenciális munkavállalók felkutatása és megnyerése, lehetőleg olyan pályázók vonzása, akik a munkaköri követelményeknek megfeleltethetők, vagyis az álláshely betöltésére alkalmas személynek kiválaszthatók.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -» 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet