Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mivel szólítsuk meg a 30+ korosztályt YouTube-on? Mit néznek a felnőttek?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.10.27.

X generációsoknak hívjuk azokat, akik az 1960-as évek közepe és a késő 70-es évek között születtek. A generáció tagjai elég öregek ahhoz, hogy emlékezzenek az internet előtti időkre, de elég fiatalok ahhoz, hogy könnyedén adaptálják a technológiai élet változásait.

Mivel egy masszív tömeget képviselnek, a márkák nagyban törekednek arra, hogy az X generáció is bekapcsolódjon a YouTube használatába. A Pixability felmérései szerint a YouTube felületére naponta 1,5 billió megtekintés érkezik X generációs felhasználóktól.

Ahhoz, hogy megértsük, hogy az X generációsok miként köteleződnek el a YouTube mellett, a Google készített egy kvalitatív kutatást az Ipsos Connect és a Flamingo közreműködésével.

És mik lettek az eredmények? Az X generáció viselkedése alátámasztotta a generációhoz kapcsolódó feltételezéseket: van készségük a “self-start”-ra, szeretik a nosztalgikus élményeket és vágynak arra, hogy ismerjék a trendeket.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet