Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mivel szólítsuk meg a 30+ korosztályt YouTube-on? Mit néznek a felnőttek?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.10.27.

X generációsoknak hívjuk azokat, akik az 1960-as évek közepe és a késő 70-es évek között születtek. A generáció tagjai elég öregek ahhoz, hogy emlékezzenek az internet előtti időkre, de elég fiatalok ahhoz, hogy könnyedén adaptálják a technológiai élet változásait.

Mivel egy masszív tömeget képviselnek, a márkák nagyban törekednek arra, hogy az X generáció is bekapcsolódjon a YouTube használatába. A Pixability felmérései szerint a YouTube felületére naponta 1,5 billió megtekintés érkezik X generációs felhasználóktól.

Ahhoz, hogy megértsük, hogy az X generációsok miként köteleződnek el a YouTube mellett, a Google készített egy kvalitatív kutatást az Ipsos Connect és a Flamingo közreműködésével.

És mik lettek az eredmények? Az X generáció viselkedése alátámasztotta a generációhoz kapcsolódó feltételezéseket: van készségük a “self-start”-ra, szeretik a nosztalgikus élményeket és vágynak arra, hogy ismerjék a trendeket.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet