Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mitől olyan sikeres a Carpool Karaoke a YouTube-on?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.05.30.

Ha az utóbbi időben „bekapcsoltad az internetet”, biztosan láttál egy részt a Carpool Karaoke nevű műsorból, ahol autózás közben énekelnek és viccelődnek a sztárok. De hogy lett a YouTube egyik legnépszerűbb műsorává? Ebben a cikkben ezzel foglalkozunk, és tippeket is adunk azoknak, akik szeretnének sikeresek lenni videóikkal!

A Late Late Show with James Corden című késő esti szórakoztató műsorban a műsorvezető híres zenész, színész, vagy más okból ismert embereket hív meg a műsorába és szórakoztatnak minket, nézőket. Beülnek Corden mellé, aki kocsikázni viszi őket és közben kedvenc dalaikat hallgatják meg és éneklik el közösen saját maguktól, másoktól. Beszélgetnek, énekelnek, viccelődnek. Nem történik semmi különleges, hacsak nem az, hogy hétről hétre a legnagyobb világsztárok váltják egymást az anyósülésen.

A számok

A műsor ötlete egy 2011-es jótékonysági műsorral kapcsolatban fogalmazódott meg. A brit televíziónak készített Red Nose Day-re adásban James Corden énekelt először autóban egy hírességgel, George Michael-el. Ezt követően 2014-ben a Take That-ből ismert Gary Barlow-val készült egy videó, de az ikonikus természetesen az első.

Olvass tovább a mrbugtv.com oldalán – »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet