Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mitől olyan sikeres a Carpool Karaoke a YouTube-on?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.05.30.

Ha az utóbbi időben „bekapcsoltad az internetet”, biztosan láttál egy részt a Carpool Karaoke nevű műsorból, ahol autózás közben énekelnek és viccelődnek a sztárok. De hogy lett a YouTube egyik legnépszerűbb műsorává? Ebben a cikkben ezzel foglalkozunk, és tippeket is adunk azoknak, akik szeretnének sikeresek lenni videóikkal!

A Late Late Show with James Corden című késő esti szórakoztató műsorban a műsorvezető híres zenész, színész, vagy más okból ismert embereket hív meg a műsorába és szórakoztatnak minket, nézőket. Beülnek Corden mellé, aki kocsikázni viszi őket és közben kedvenc dalaikat hallgatják meg és éneklik el közösen saját maguktól, másoktól. Beszélgetnek, énekelnek, viccelődnek. Nem történik semmi különleges, hacsak nem az, hogy hétről hétre a legnagyobb világsztárok váltják egymást az anyósülésen.

A számok

A műsor ötlete egy 2011-es jótékonysági műsorral kapcsolatban fogalmazódott meg. A brit televíziónak készített Red Nose Day-re adásban James Corden énekelt először autóban egy hírességgel, George Michael-el. Ezt követően 2014-ben a Take That-ből ismert Gary Barlow-val készült egy videó, de az ikonikus természetesen az első.

Olvass tovább a mrbugtv.com oldalán – »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet