Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyenek a legjobb YouTube kampányok és miért működnek?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.01.02.

1969. július 20-án a becslések szerint 530 millió ember nézte, hogy Neil Armstrong hogyan teszi meg az emberiség történetének egyik legnagyobb jelentőségű lépését a Holdon. Abban az időben ez körülbelül a Föld teljes lakosságának 14%-a volt.

Ma több mint egy milliárd ember közel ötmilliárd videót néz meg a YouTube-on, minden egyes nap. Ha csak azt nézzük, hogy a “Charlie megharapta az ujjamat” című home videót 844 millió ember látta már, úgy tűnik, nincs szükség többé történelmi jelentőségű pillanatokra ahhoz, hogy ilyen óriási nézőszámot érjünk el…

A nézők egyre nagyobb videók utáni étvágyával egy idejűleg gyorsan megjelentek a videók előtti (pre-video) reklámok is. Ez viszont azt eredményezte, hogy a nézők a “Tovább a videóhoz” gombon levő visszaszámlálót nézik arra várva, hogy végre a „nagyon fontos üzleti ajánlat” reklámja helyett megnézhessék azt, hogy pl. két kutya hogyan próbál megenni egy csigát… Tény, hogy a YouTube marketing kampányoknak nagyon meg kell dolgozniuk a figyelemért.

Bemutatunk néhány nagyon érdekes YouTube marketing kampányt, amelyek szórakoztatóak és inspirálóak is egyszerre.

Olvasd tovább a mrbugtv.com blog oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet