Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyenek a legjobb YouTube kampányok és miért működnek?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.01.02.

1969. július 20-án a becslések szerint 530 millió ember nézte, hogy Neil Armstrong hogyan teszi meg az emberiség történetének egyik legnagyobb jelentőségű lépését a Holdon. Abban az időben ez körülbelül a Föld teljes lakosságának 14%-a volt.

Ma több mint egy milliárd ember közel ötmilliárd videót néz meg a YouTube-on, minden egyes nap. Ha csak azt nézzük, hogy a “Charlie megharapta az ujjamat” című home videót 844 millió ember látta már, úgy tűnik, nincs szükség többé történelmi jelentőségű pillanatokra ahhoz, hogy ilyen óriási nézőszámot érjünk el…

A nézők egyre nagyobb videók utáni étvágyával egy idejűleg gyorsan megjelentek a videók előtti (pre-video) reklámok is. Ez viszont azt eredményezte, hogy a nézők a “Tovább a videóhoz” gombon levő visszaszámlálót nézik arra várva, hogy végre a „nagyon fontos üzleti ajánlat” reklámja helyett megnézhessék azt, hogy pl. két kutya hogyan próbál megenni egy csigát… Tény, hogy a YouTube marketing kampányoknak nagyon meg kell dolgozniuk a figyelemért.

Bemutatunk néhány nagyon érdekes YouTube marketing kampányt, amelyek szórakoztatóak és inspirálóak is egyszerre.

Olvasd tovább a mrbugtv.com blog oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet