Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Már az Amazon is influencereket alkalmaz?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.11.17.

Az elmúlt hetekben jelentette be az Amazon megújuló influencer programját. A cég még tavasszal indította bétaprogramját, amelyben YouTuberek számára ajánlott egy új típusú pénz kereseti lehetőséget. A megújított program már nemcsak a YouTube videós térnyerésének kedvez, hanem a Facebook és az Instagram like-alapú kapcsolatrendszerének is.

Az Amazon kezdeményezése mögött az az ötlet áll, hogy a közösségi média végezze az eladást. Ugyanis, egyre több cég fedezi fel az ilyesfajta platformokban rejlő értékesítési lehetőségeket.

Nézzük miből is áll az Amazon influencer programja. A YouTuber kap egy könnyen megjegyezhető, személyes URL linket, ami egy általa testreszabható Amazon kirakathoz vezet. Ezen a felületen a rajongók körbe tudnak nézni, azon termékek között, amit kedvenc YouTuberük ajánl számukra.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet