Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Íme 6 optimalizációs tipp, hogy több YouTube nézőt szerezz

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.04.13.

A YouTube-ot a legtöbben szórakozásra használják, de a felhasználók töltenek fel videót minden témáról, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes tartalmat. A YouTube a Google kereső után a második legnagyobb keresőszolgáltatóvá vált, amin havonta 3 milliárd keresést hajtanak végre, így nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Bing, a Yahoo és az Ask.com összesen. Te hány nézőt érsz el a saját YouTube csatornáddal? Biztosan kihasználsz minden lehetőséget a csatornád népszerűsítéséhez?

Nagy előnyre tehetsz szert, ha a márkádat vagy személyes csatornádat optimalizálod erre a felületre. A kiemelt előnyökről és a videó SEO-ról egy korábbi cikkünkben írtunk, mindenképp olvasd el!

Ebben a cikkben az előzőt kiegészítve, konkrét tippeket és példákat mutatunk, amiket ha megfogadsz, új nézők ismerhetik meg a videóid és találnak rá a csatornádra!

1. Találd meg a tökéletes címet!

A videód címe olyan, mint egy weboldal HTML címe, ami egyrészt informálja a YouTube közösséget a videód tartalmáról, másrészt a YouTube keresőjében megtalálhatóvá teszi a videódat. Ezért fontos, hogy a videó kiemelt kulcsszavát vagy kifejezését belefoglald a címbe, ami nem csak videó megtekintésre ösztönzi a felhasználókat, de akár több helyen is megjelenhet a videód, pl. a Google keresőben.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

B2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek

Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet