Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Íme 6 optimalizációs tipp, hogy több YouTube nézőt szerezz

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.04.13.

A YouTube-ot a legtöbben szórakozásra használják, de a felhasználók töltenek fel videót minden témáról, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes tartalmat. A YouTube a Google kereső után a második legnagyobb keresőszolgáltatóvá vált, amin havonta 3 milliárd keresést hajtanak végre, így nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Bing, a Yahoo és az Ask.com összesen. Te hány nézőt érsz el a saját YouTube csatornáddal? Biztosan kihasználsz minden lehetőséget a csatornád népszerűsítéséhez?

Nagy előnyre tehetsz szert, ha a márkádat vagy személyes csatornádat optimalizálod erre a felületre. A kiemelt előnyökről és a videó SEO-ról egy korábbi cikkünkben írtunk, mindenképp olvasd el!

Ebben a cikkben az előzőt kiegészítve, konkrét tippeket és példákat mutatunk, amiket ha megfogadsz, új nézők ismerhetik meg a videóid és találnak rá a csatornádra!

1. Találd meg a tökéletes címet!

A videód címe olyan, mint egy weboldal HTML címe, ami egyrészt informálja a YouTube közösséget a videód tartalmáról, másrészt a YouTube keresőjében megtalálhatóvá teszi a videódat. Ezért fontos, hogy a videó kiemelt kulcsszavát vagy kifejezését belefoglald a címbe, ami nem csak videó megtekintésre ösztönzi a felhasználókat, de akár több helyen is megjelenhet a videód, pl. a Google keresőben.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet