Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan tüntessük fel a szponzorált tartalmakat?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.12.13.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több esetben észlelte, hogy egyes online tartalmaknál, elmarad annak feltüntetése, hogy a poszt megjelenését szponzor támogatja. A GVH pár hete kiadott egy tájékoztatót a szponzorált posztok esetén fennálló tájékoztatási kötelezettségről. Ezzel a törekvéssel a GVH jövőbeli célja az, hogy a fogyasztók tudatosságát fejlessze. A következőkben pár hasznos tippet nyújtunk ahhoz, hogy az ilyen tartalmat hogyan lehet megfelelően megjeleníteni.

Napjainkban egyre többször megfigyelhetjük, hogy a vállalkozások a termékeik, szolgáltatásaik és márkanevük népszerűsítéséhez, kommunikációs csatornaként gyakran veszik igénybe az influencerek segítségét. A véleményvezérek a számukra nyújtott ellenszolgáltatás fejében az adott termék illetve az adott márkanév vagy imázs népszerűsítését célzó online tartalmakat (pl. támogató blog- és vlog-bejegyzéseket, Facebook, Twitter, Instagram Snapchat, YouTube posztokat, videókat) készítenek.

Az influencerek által diktált fogyasztási trendek, és online tartalmak befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit, hatással vannak a követők viselkedésére: így különösen fontos, hogy azok megjelenítése tisztességes módon történjen.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet