Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan tűnj ki a tartalomgyártók közül

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.05.07.

Gondolkodtál már azon, hogy a YouTube nézői milyen sok tartalom és csatorna közül tudnak választani? Napjainkban egyre több tartalomgyártó indít YouTube csatornát annak reményében, hátha ezen a platformon talál rá a közönségére. A nézőkért folytatott piaci verseny már a YouTuberek között is megfigyelhető. Éppen ezért jogosan merülhet fel benned a kérdés: Hogyan keltsem fel a feliratkozók figyelmét? Milyen eszközökkel lehet saját közönséget kialakítani? A következő néhány pontban olyan tanácsokat fogunk neked adni, amivel könnyedén ki tudsz majd emelkedni a tartalom előállítók tömegéből. Nézzük meg, hogyan lehetsz egyedi YouTuber…

  1. Adj egyedi külsőt csatornádnak

A csatornád egyik legfontosabb része a fejléc (channel art vagy banner). Gondolj úgy a csatornád kezdő oldalára, mint egy kirakat. Ugyanis ez az a dolog, amit az emberek először pillantanak meg amikor rád találnak. A fejléc nagyban segíti az embereket abban, hogy megértsék miről is szól a csatornád. Szerepelhet rajta a neved, egy fotó rólad, akár egy logó, vagy a további közösségi média elérhetőségeid. Sőt az is megjelenhet rajta, hogy milyen időközönként publikálsz videókat.

Próbálj kialakítani egy egyedi stílust, amely alapján a jövőben könnyen felismerhetnek a nézőid. Ilyen stílus elemek lehetnek egyedi design vagy szín variációk – és ezt érdemes a csatorna többi grafikai elemében (egyedi indexképek, márkázás, stb.) is következetesen használni.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet