Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan készítsünk igazi család és gyerek barát tartalmat?

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.05.25.

Lassan a 2018-as év felénél járunk, és már ennyi idő alatt is rengeteg változáson ment keresztül a YouTube. Még a 2017-es évben kezdődött a YouTube Partner Program (YPP) átalakulása, melyet egy komoly hangvételű New York Times-ban megjelent cikk követett. A napilap arról számolt be olvasóinak, hogy a külföldön nagy sikernek örvendő, YouTube (YouTube Kids) gyerekeknek szánt applikációja sokszor ijesztő, a fiatal korú nézőkre ártalmas tartalmakat is megjelenít. Az előbb említett cikk és a 2018 év elején történt Logan Paul féle botrány hatására (is) a YouTube készítői ígéretet tettek arra, hogy fellépnek a káros videók ellen és tovább szigorítanak a platform ellenőrzésén.

Hogyan készítsünk igazi családbarát tartalmat? Mire figyeljünk oda amikor gyerekek részére készítünk tartalmat? A következőkben ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet