Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan készítsünk igazi család és gyerek barát tartalmat?

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.05.25.

Lassan a 2018-as év felénél járunk, és már ennyi idő alatt is rengeteg változáson ment keresztül a YouTube. Még a 2017-es évben kezdődött a YouTube Partner Program (YPP) átalakulása, melyet egy komoly hangvételű New York Times-ban megjelent cikk követett. A napilap arról számolt be olvasóinak, hogy a külföldön nagy sikernek örvendő, YouTube (YouTube Kids) gyerekeknek szánt applikációja sokszor ijesztő, a fiatal korú nézőkre ártalmas tartalmakat is megjelenít. Az előbb említett cikk és a 2018 év elején történt Logan Paul féle botrány hatására (is) a YouTube készítői ígéretet tettek arra, hogy fellépnek a káros videók ellen és tovább szigorítanak a platform ellenőrzésén.

Hogyan készítsünk igazi családbarát tartalmat? Mire figyeljünk oda amikor gyerekek részére készítünk tartalmat? A következőkben ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet