Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hatékony YouTube hirdetési stratégia

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.11.30.

A YouTube az egyik legeffektívebb hirdetési platformmá vált az évek során. Néhány évtizeddel ezelőtt még sok marketing eszköz – például a televízióban való reklámozás – elég drága volt egy KKV számára. Mára a technológiai fejlődésnek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban tudunk akár nagy tömegekhez is elérni – például videómarketing segítségével YouTube-on.

Ha szeretnéd közönségedet megszólítani, Te tudod a legjobban, hogy milyen technikák váltak be a múltban. Most ezeket a módszereket gondold újra és építsd bele a YouTube hirdetési stratégiádba. Íme néhány kulcsfontosságú lépés, amely segítségül szolgálhat stratégiád felépítésében:

  1. Határozd meg a márkád ‘területét’

Gondolj csak bele, a YouTube-ra percenként több mint 400 órányi tartalmat töltenek fel. Mégis hogyan lehetnél biztos benne, hogy ebben a kaotikus tartalom halmazban a célközönséged a Te videódat fogja megnézni?

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet