Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hatékony YouTube hirdetési stratégia

Tartalomjegyzék

BugTV
2018.11.30.

A YouTube az egyik legeffektívebb hirdetési platformmá vált az évek során. Néhány évtizeddel ezelőtt még sok marketing eszköz – például a televízióban való reklámozás – elég drága volt egy KKV számára. Mára a technológiai fejlődésnek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban tudunk akár nagy tömegekhez is elérni – például videómarketing segítségével YouTube-on.

Ha szeretnéd közönségedet megszólítani, Te tudod a legjobban, hogy milyen technikák váltak be a múltban. Most ezeket a módszereket gondold újra és építsd bele a YouTube hirdetési stratégiádba. Íme néhány kulcsfontosságú lépés, amely segítségül szolgálhat stratégiád felépítésében:

  1. Határozd meg a márkád ‘területét’

Gondolj csak bele, a YouTube-ra percenként több mint 400 órányi tartalmat töltenek fel. Mégis hogyan lehetnél biztos benne, hogy ebben a kaotikus tartalom halmazban a célközönséged a Te videódat fogja megnézni?

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet