Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdSense vs YouTube MCN partnerség?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.02.14.

YouTube videósok körében állandó vitatéma, hogy saját maguk szerződjenek le a YouTube-al, a Partnerporgramon keresztül, vagy egy többcsatornás hálózattal (MCN) szerződjenek. Ez az egyszerűnek tűnő kérdés sok dolgot érint és sok előítélet mögé kell benéznünk ahhoz, hogy tisztább képet kapjunk.  

Egy MCN-hez való csatlakozás minden YouTube-alkotó számára fontos döntés. Az MCN-ek vagy más néven hálózatok olyan cégek, akik több YouTube-csatornával állnak társult vállalkozási viszonyban. Az általuk nyújtott szolgáltatások közé tartozik többek között a közönségfejlesztés, a tartalomprogramozás, az együttműködés az alkotókkal, a digitális jogok kezelése, a bevételszerzés, illetve az értékesítés. Már ezzel is több és értékesebb szolgáltatást nyújtanak, mint amit az AdSense önmagában, de azért a helyzet nem ennyire egyszerű. Mielőtt csatlakoznál, gondosan tekintsd át, milyen szolgáltatásokat tud neked nyújtani egy MCN, és mik az anyagi vonzatai a partnerségnek. Ebben segítünk ezzel a cikkel.

Olvasd tovább a mrbugtv.com blog oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet