Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdSense vs YouTube MCN partnerség?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.02.14.

YouTube videósok körében állandó vitatéma, hogy saját maguk szerződjenek le a YouTube-al, a Partnerporgramon keresztül, vagy egy többcsatornás hálózattal (MCN) szerződjenek. Ez az egyszerűnek tűnő kérdés sok dolgot érint és sok előítélet mögé kell benéznünk ahhoz, hogy tisztább képet kapjunk.  

Egy MCN-hez való csatlakozás minden YouTube-alkotó számára fontos döntés. Az MCN-ek vagy más néven hálózatok olyan cégek, akik több YouTube-csatornával állnak társult vállalkozási viszonyban. Az általuk nyújtott szolgáltatások közé tartozik többek között a közönségfejlesztés, a tartalomprogramozás, az együttműködés az alkotókkal, a digitális jogok kezelése, a bevételszerzés, illetve az értékesítés. Már ezzel is több és értékesebb szolgáltatást nyújtanak, mint amit az AdSense önmagában, de azért a helyzet nem ennyire egyszerű. Mielőtt csatlakoznál, gondosan tekintsd át, milyen szolgáltatásokat tud neked nyújtani egy MCN, és mik az anyagi vonzatai a partnerségnek. Ebben segítünk ezzel a cikkel.

Olvasd tovább a mrbugtv.com blog oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet