Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben

Tartalomjegyzék

Fanni Szaszák
2016.01.26.

A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.

Ennek részeként, mostantól ha a keresési kifejezéseket kulcsszóként szeretnénk felvenni, konkrét ajánlatokat lehet megadni kulcsszavanként, valamint ezt egy gombnyomással másolni a többi kifejezés mellé. Jelentős könnyítésnek tűnik, ugyanis eddig a kulcsszó felvételekor a hirdetéscsoport szinten beállított max. CPC ajánlat került mindegyik kulcsszóhoz.

AdWords Keresési Kifejezések - Újdonság
Wordstream oldalán található képernyőfotó, amelyen az említett új CPC oszlop látható.

Lássuk csak, hol található ez pontosan! A Kulcsszavak fülön belül a Keresési kifejezések lekérdezést kell keresnünk. Itt találhatóak azok a konkrét kifejezések, amelyekre megjelentek a mi kulcsszavainkra beállított hirdetések. A relevánsakat kulcsszóként, míg az irreleváns kifejezéseket kizáró kulcsszóként ajánlott felvenni. Az újítás során bekerült egy új oszlop is, ahol a CPC értékeket lehet megadni, ill. egy másolásra használatos gomb jelent meg, amellyel a többi kulcsszóra is egyazon ajánlatot állíthatjuk be.

Az újdonság mindenképp hasznos, bár a Keresési Kifejezések riport esetében mi személy szerint jobban örültünk volna egy hirdetéscsoport módosító lehetőségre, vagy a kulcszóegyezési típus egyszerűbb kezelhetőségére.

A cikkben felhívják a figyelmet arra is, hogy eddig csak egy fiókban érzékelték a változást, tehát valószínűleg lassú bevezetésre számíthatunk. Magyar fiókokban egyelőre nem találtunk rá példát.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet