Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben

Tartalomjegyzék

Fanni Szaszák
2016.01.26.

A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.

Ennek részeként, mostantól ha a keresési kifejezéseket kulcsszóként szeretnénk felvenni, konkrét ajánlatokat lehet megadni kulcsszavanként, valamint ezt egy gombnyomással másolni a többi kifejezés mellé. Jelentős könnyítésnek tűnik, ugyanis eddig a kulcsszó felvételekor a hirdetéscsoport szinten beállított max. CPC ajánlat került mindegyik kulcsszóhoz.

AdWords Keresési Kifejezések - Újdonság
Wordstream oldalán található képernyőfotó, amelyen az említett új CPC oszlop látható.

Lássuk csak, hol található ez pontosan! A Kulcsszavak fülön belül a Keresési kifejezések lekérdezést kell keresnünk. Itt találhatóak azok a konkrét kifejezések, amelyekre megjelentek a mi kulcsszavainkra beállított hirdetések. A relevánsakat kulcsszóként, míg az irreleváns kifejezéseket kizáró kulcsszóként ajánlott felvenni. Az újítás során bekerült egy új oszlop is, ahol a CPC értékeket lehet megadni, ill. egy másolásra használatos gomb jelent meg, amellyel a többi kulcsszóra is egyazon ajánlatot állíthatjuk be.

Az újdonság mindenképp hasznos, bár a Keresési Kifejezések riport esetében mi személy szerint jobban örültünk volna egy hirdetéscsoport módosító lehetőségre, vagy a kulcszóegyezési típus egyszerűbb kezelhetőségére.

A cikkben felhívják a figyelmet arra is, hogy eddig csak egy fiókban érzékelték a változást, tehát valószínűleg lassú bevezetésre számíthatunk. Magyar fiókokban egyelőre nem találtunk rá példát.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet