Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Táblázatokhoz már elérhető az AdWords bővítmény

Tartalomjegyzék

Árpád Vona
2018.07.26.

A Google AdWords készített egy bővítményt a Google Táblázatokhoz, amellyel gyorsan importálhatod AdWords adataid, és riportokat készíthetsz belőle. Az AdWords fiók adatainak a Google Táblázatokba való letöltése, most már béta verzióban van. 

Kép 1. - Adwords bővítmény a Google Táblázatban

Miután telepítetted a bővítményt, és összekötötted egy AdWords fiókkal, vagy egy Ügyfélközpont fiókkal (MCC), képes leszel kiválasztani a mutatók oszlopait, különböző szegmenseket, valamint a vizsgálni kívánt dátumtartományt. Abban az esetben, ha egy Ügyfélközpont fiókkal (MCC) jelentkezel be, választhatsz több fiókot, és adatokat hozhatsz létre ugyanabba a riportban.  

Amikor elindítod a riportot, az adatok egy új lapon érhetőek el, a hozzárendelt riport névvel.

Amennyiben egy meglévő riportot szeretnél szerkeszteni, úgy térj vissza a bővítmények legördülő menüjébe, és válaszd ki a “Edit a report” lehetőséget. Ez a menüsor, azt a lehetőséget is felkínálja, hogy frissítse a korábbi riportjait, a legfrisebb adatokkal, ahogyan ez a képernyőfelvételen is látható.

Kép 2. - AdWords bővítmény beállítás a Google Táblázatban

Az elkészült riportokat a Google táblázatokon keresztül megoszthatod munkatársaiddal, valamint ügyfeleiddel egyaránt.

Az AdWords bővítmény jelenleg béta verzióban van, és az alábbi linken érhető el: https://chrome.google.com/webstore/detail/google-adwords-beta/njohbbpepphfnibegmdodeelebojemad/?utm_source=awsocial&utm_medium=LinkedIn&utm_campaign=enP

 

Írásunk a Search Engine Land cikke alapján készült.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet