Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google és a Pál utcai fiúk

Tartalomjegyzék

Levente Asztalos
2014.02.04.

A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.

ground1

Volt szó a Youtube-ról, a Szigetről,  a Hangouts-ról és Jordán Tamásról, magyarán sok mindenről. “Hiszünk az információ erejében és hiszünk az edukációban” – mondta Edina arra utalva, hogy a Google már több ezer magasan képzett szakembert és vállalkozást adott a világnak eddig is, és ezt az irányt szolgálja majd a magyarországi Google Ground is.

A 9 hónap alatt tető alá hozott Google Ground közép- és kelet Európában is egyedülálló kezdeményezés. Az országhelyszín kiválasztásánál komoly szempont volt az, hogy a magyarok kiemelten lojálisak a Google legnagyobb oldalai, így a google.hu és a youtube.com iránt, a technológia és a kommunikációs innovációban vállalt szerepüket pedig a világ minden táján elismerik.

„Mi az a digitális versenyképesség?” – merült fel a kérdés. „Hogyan élhetünk az internet adta lehetőségekkel, mit tudunk ebből az egészből kihozni” hangzott el a Google hivatalos válasza minderre. És nem véletlenül. A bemutató során a Google statisztikai adatokkal támasztotta alá azt, ami mindebből óriási üzleti lehetőséget jelent a számára: közel 10 év alatt meg fog duplázódni az online felületeket rendszeresen használók száma, közel 7 milliárd (!) felhasználóval.

grund2

De miről is szól a Google Gound? Gyakorlatilag online szakember képzést és start-up támogatást jelent, legyen szó egyetemistákról, új szakmát kereső érdeklődőkről, vagy induló vállalkozásokról. A Google-nál természetesen minden adott ehhez: a tudás, a szakemberek, és immár a helyszín is a VIII. kerület Nagytemplom utcában. „Ez Magyarország első rom rendezvény- és oktató központja” folytatta a Google büszkén mutatva be a korábban vendéglátó ipari egységként működő helyszín helységeit.

Mégis, a helyszín ennél jóval több: van itt játszótér a gyerekeknek, hosztel a fiatal szálláskeresőknek, étterem, bár és még sorolhatnánk. A Google szerint valahogy így néz ki a jövő „keltetője” a jövő Pál utcai srácaival.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet