Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.09.14.

A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.

Az új hirdetések lehetővé teszik a légitársaságok számára, hogy hirdetéseiket utazás témájú Facebook oldalakon, website-okon vagy appokban történt látogatás alapján targetálják.

facebook-utazas

Ezzel sokkal könnyebben van lehetőségünk tehát elérni a megfelelő embereket a megfelelő, személyre szabott üzenettel, hiszen ezzel kifejezetten olyan látogatók célzására nyílik mód Facebookon, akik utazási szándékukat fejezték ki korábbi keresésükkel.

A Facebook újdonsága egyelőre csak keveseknek érhető el, például az AirFrance tesztelheti azt. Az AirFrance jelentős költségcsökkenést tapasztalt ezzel az új fajta hirdetési lehetőséggel.

A Facebook szerint a repülési hirdetések az elkövetkező hetekben az Instagram és a közönséghálózat valamennyi hirdető számára globálisan elérhetők lesznek.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet