Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egy harapás kellett a milliókhoz a legfiatalabb youtubernek

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.06.12.

Egy 10 éves családi YouTube videó, ami milliókat ér és mára legendává vált

2007. május 22-én egy 55 másodperces videó került fel a YouTube-ra, és valami végleg megváltozott. A felvételen az 1 éves Charlie megharapta bátyja ujját. Nem több, nem kevesebb, ennyi zajlott le a képsorokon a felvétel mégis kultikussá vált. Máig 850 milliószor nézték meg világszerte a kisfilmet és a család milliomossá vált. Történetük a „home-made” filmezés és az ebből előteremthető pénzkeresés megkerülhetetlen szereplője lett.

A váratlan siker története

A testvérpár édesapja, Howard Davies-Carr azért töltötte fel a vicces jelenetet az akkoriban épp 2 éves videó megosztóra, hogy az Egyesült Államokban élő nagypapának megmutassa a vicces jelenetet. A feltöltött videó viszont bárki számára elérhető volt, és valamiért vírusszerűen terjedni kezdett. Pár héten belül átlépték az 1 millió megtekintést, a szülők és a gyerekeik pedig hetek alatt világhírűek lettek.

Olvass tovább a mrbugtv.com oldalán -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet