Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink

Tartalomjegyzék

Ildikó Besenyei
2014.08.08.

Jelen cikkünkben a Adwords legújabb funkcióját fogjuk bemutatni. A dinamikus sitelinkek az eladó-, valamint a fogyasztóértékelésekhez hasonlítható kiegészítők, melyek megjelenítési idejét, valamint azt, hogy milyen tartalomhoz kapcsolódóan jelenjenek meg, nem lehet befolyásolni.

A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink
Dinamikus Sitelink

 

Használatával kapcsolatban a következő dolgokkal kell tisztában lennünk:

  • A linkek automatikusan generálódnak, és a hirdetés szövegek alatt jelennek meg. Ezen linkek a hirdetői oldalon a keresés szempontjából releváns tartalomra mutatnak, így a kulcsoldalak még könnyebben elérhetővé válnak.
  • Valamennyi eszközön meg tudnak jelenni (számítógépek, tabletek, teljes internet böngészővel rendelkező mobil telefonok).
  • A linkek általában egy cselekvésre felszólító mondatból állnak, bár ez nem törvényszerű.
  • Szintén fontos megjegyezni, hogy nem együttesen jelennek meg a hirdetések alatt fellelhető hagyományos linkekkel.
  • Továbbra is nagyon fontos a sitelinkek hozzáadása és optimalizálása, mivel a megjelenési arányuk nagyon alacsony lesz.
  • Egyelőre ingyenes, tehát a felhasználóknak nem kell fizetniük megjelenésért vagy a linkekre leadott kattintásokért.
  • Amennyiben a hirdetők nem szeretnék megjeleníteni a dinamikus sitelinkeket, úgy ki is kapcsolhatják azokat.
  • Teljesítményükről jelenleg korlátozott jelentés érhető el.

A fentiek alapján tehát azt a következtetést vonhatjuk le, hogyha ha van egy jó hirdetésszövegünk, akkor az alatta megjelenő dinamikus sitelink ösztönző hatású lehet egy vásárlás vagy egy tranzakció megkezdéséhez. Nehéz megmondani még, hogy milyen hatással lesznek a közeljövőben, ha a megjelenések aránya annyira alacsony lesz, mint ahogyan a Google megjósolta. A dinamikus keresési sitelinkek már globálisan is elérhetőek, kísérd figyelemmel!

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet