Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink

Tartalomjegyzék

Ildikó Besenyei
2014.08.08.

Jelen cikkünkben a Adwords legújabb funkcióját fogjuk bemutatni. A dinamikus sitelinkek az eladó-, valamint a fogyasztóértékelésekhez hasonlítható kiegészítők, melyek megjelenítési idejét, valamint azt, hogy milyen tartalomhoz kapcsolódóan jelenjenek meg, nem lehet befolyásolni.

A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink
Dinamikus Sitelink

 

Használatával kapcsolatban a következő dolgokkal kell tisztában lennünk:

  • A linkek automatikusan generálódnak, és a hirdetés szövegek alatt jelennek meg. Ezen linkek a hirdetői oldalon a keresés szempontjából releváns tartalomra mutatnak, így a kulcsoldalak még könnyebben elérhetővé válnak.
  • Valamennyi eszközön meg tudnak jelenni (számítógépek, tabletek, teljes internet böngészővel rendelkező mobil telefonok).
  • A linkek általában egy cselekvésre felszólító mondatból állnak, bár ez nem törvényszerű.
  • Szintén fontos megjegyezni, hogy nem együttesen jelennek meg a hirdetések alatt fellelhető hagyományos linkekkel.
  • Továbbra is nagyon fontos a sitelinkek hozzáadása és optimalizálása, mivel a megjelenési arányuk nagyon alacsony lesz.
  • Egyelőre ingyenes, tehát a felhasználóknak nem kell fizetniük megjelenésért vagy a linkekre leadott kattintásokért.
  • Amennyiben a hirdetők nem szeretnék megjeleníteni a dinamikus sitelinkeket, úgy ki is kapcsolhatják azokat.
  • Teljesítményükről jelenleg korlátozott jelentés érhető el.

A fentiek alapján tehát azt a következtetést vonhatjuk le, hogyha ha van egy jó hirdetésszövegünk, akkor az alatta megjelenő dinamikus sitelink ösztönző hatású lehet egy vásárlás vagy egy tranzakció megkezdéséhez. Nehéz megmondani még, hogy milyen hatással lesznek a közeljövőben, ha a megjelenések aránya annyira alacsony lesz, mint ahogyan a Google megjósolta. A dinamikus keresési sitelinkek már globálisan is elérhetőek, kísérd figyelemmel!

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet