Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google márciustól szigorít az irányelveken: tiltani fogja a megszemélyesítést a hirdetésekben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.02.29.

Márciusban a Google Ads új irányelveket fog bevezetni, hogy csökkentse az ismert márkákkal vagy közismert személyekkel való hamis kapcsolatot állító hirdetéseket a felhasználók manipulálása érdekében. A francia hirdetőknek 2024 áprilisáig kell megfelelniük a változásoknak.

A Google kijelentette, hogy az irányelv megsértését súlyosnak és kirívónak tekintik. A szabálysértő fiókokat felfüggesztik és eltiltják őket a jövőbeni hirdetésektől is.

A Google irányelvei tiltják az olyan megtévesztő gyakorlatokat, mint a csalások, a mások személyes adataival való visszaélést, a hamis hirdetéseket és az adathalászatot.

A szabályzat kifejezetten kimondja, hogy az elfogadhatatlan gyakorlatok közé tartoznak a következők:

  • Vállalkozással kapcsolatos információk elrejtése vagy hamis bemutatása.
  • Más márkák megszemélyesítése.
  • Nem szállítható termékek vagy szolgáltatások reklámozása.
  • A szolgáltatások olyan módon történő hirdetése, amely veszélyeztetheti a felhasználók egészségét, életét vagy biztonságát.
  • Adathalász technikák használata felhasználói adatok gyűjtésére.

Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-bans-impersonation-in-ads/508598/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet