Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Adwords nem csak a (kereső)hirdetésekről szól

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2011.08.05.

Az utóbbi évben számos újítással tette vonzóbbá a display hirdetések alkalmazását a Google. Hirdethetünk bannerekkel, nem kell többé kulcsszavakon gondolkodnunk, hanem témák szerint is megjeleníthetjük hirdetéseinket, valamint a tartalmi hálózatról „visszavadászhatjuk” a korábban megvásárolt, vagy más forrásból beérkezett látogatóinkat.

Vegyük ezeket sorba:

A) A display hálón bannerekkel is hirdethetünk. Saját magunk és készíthetünk ilyen bannert, de gondoltak azokra is, akiknek nincs designer csapatuk, ők a vizuális hirdetéskészítővel kreálhatnak maguknak „egyedi” kreatívot.

Előnye: A képes hirdetésekkel könnyebben és hatásosabb érhetjük el azt, amire a display hálózat hivatott: A Brandépítés. Itt nem csak az a fontos, hogy látogatót szerezzünk, hanem, hogy minél többen, lehetőleg minél többször lássák a hirdetésünket.

Plusz előny, hogy hiába foglal el banneres hirdetésünk akár 4 szöveges hirdetés helyét, legtöbbször olcsóbban kapunk meg egy látogatót, mert a jobb kattintási arány mellet csökken a CPC.

penzugy

B) A display hálózaton korábban kulcsszavas megoldással illetve a konkrét weboldal megadásával hirdethettünk. Jelenleg azonban már nem kell azon gondolkoznunk, hogy a célcsoportunk tagjai vajon melyik oldalt látogatják, illetve milyen kulcsszót tartalmazó szöveget olvasnak, hanem érdeklődés szerint is célozhatunk. Ez az újdonság lehetővé teszi, hogy szélesebb körben jelenhessenek meg hirdetéseink.

C) Konverziós szempontból a hatékonyabb a Remarketing hirdetések használata. Remarketing hirdetésekkel azokat a látogatókat célozzuk meg, akik már jártak az oldalunkon.

Aloldalak, témák, termékek szerint különböző címkékkel jelöljük meg az oldalunkon járt internet felhasználókat, hogy mindenkinek a lehető legrelevánsabb hirdetést mutassuk.

Megcélozhatjuk, a termékoldalon már járt, de nem vásárolt látogatókat, értesítve az akciókról, újdonságokról.

A Remarketing hirdetéseknél lehetőleg használjunk képes hirdetéseket, így sokkal jobb eredményre tehetünk szert.

Hatalmas versenyelőny rejtőzik abban, ha kihasználjuk a display hálózat nyújtotta előnyöket. A display hálózaton olcsóbb egy kattintás, de az innen érkező látogatóknak nem kell feltétlenül „rosszabb minőségűnek” lennie! A tapasztalatok azt bizonyítják, hogy a remarketing kampányok látogatói relevánsabbnak a keresőhirdetésekre kattintóknál. Hirdetéseink jussanak el a legtöbb célcsoportunkba tartozó felhasználóhoz és legyünk könnyen megjegyezhetőek bannerek segítségével!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet