Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.05.26.

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 

A Google nem aprózta el – forradalmi AI-alapú fejlesztések, kreatív eszközök, új kampányformátumok és mérési megoldások sora mutatta meg, hogyan néz ki a holnap marketingje. 

Mi már alig várjuk, hogy mindezt a gyakorlatban is kipróbálhassuk! Ebben a cikkben megmutatjuk, mire érdemes neked is figyelned, a végén pedig megtalálod új KLIKKBOOST epizódunkat, amelyben összefoglaljuk a Google Marketing Live 2025 legfontosabb bejelentéseit – közérthetően, gyakorlati példákkal.

Az 5 legfontosabb kulcsüzenet, amit magaddal vihetsz:

  1. Légy ott, ahol a vásárlóid vannak.
    Kapcsolódj a vásárlókhoz a keresés (searching), videózás (treaming), görgetés (scrolling) és vásárlás (shopping)  pillanataiban a Google és a YouTube felületein keresztül és használd ki az elérést, és az AI eszközöket.
  2. Az AI felturbózza a Google Keresést.
    A Google kereső az AI segítségével nem csak azt érti meg, hogy mit keresünk, hanem azt is, hogy miért. A kíváncsiságot felfedezéssé, majd magabiztos döntéssé alakítja és új, értékes kapcsolódási pontokat teremt a márkák és fogyasztók között.
  3. Csak egy YouTube létezik.
    Már nem csak márkaépítő, hanem igazi felfedező platform új ügyfelek elérésére. Megbízható tartalomkészítők és kiemelkedő vásárlási funkciók tehetik a YouTube-ot erőteljes konverziós eszközzé
  4. Maximalizáld a megtérülésedet a Power Pack segítségével.
    Használd ki teljes mértékben a legújabb AI-alapú megoldásokat – a Performance Max, AI Max for Search és Demand Gen megoldásait. hogy a legkiemelkedő eredményeket érd el-
  5. Építs erős AI-alapokat.
    A tartalom és az adatok lehetővé teszik a mesterséges intelligencia számára, hogy újragondolja, méretezze és optimalizálja a kampányokat. Az Asset Studio a Google Ads-ben és a Merchant Centerben leegyszerűsíti a hirdetések készítését, míg a mérési eszközök segítenek megérteni, mi hajtja a növekedést és ROI-t

És az összes bejelentés egyben:

Power Pack

  • A Power Pack  a keresés és a multimodiális élmények újdonságaira épít. A Power Pack kihasználja a Performance Max, az új AI Max for search és a Demand Gen előnyeit. Egységes stratégia a teljes vásárlói út lefedésére.
  • AI Max for Search: Egy új kampánytípus, amely kulcsszó nélküli célzást kínál, és akár 27%-kal jobb teljesítményt nyújthat az exact match-hez képest.
  • Performance Max: több mint 90 frissítést fog kapni / kapott  az elmúlt időszakban. Többek között megjelent bétában a csatorna szintű riport funkció valamint a keresési kifejezések riport is.
  • Demand Gen: több mint 60 frissítést fog kapni / kapott az elmúlt időszakban, többek között csatorna szintű kontroll, valamint nemsokára várható a Google Térképen való megjelenítési lehetőség is.

A keresés jövője – The future of search

  • AI Overviews hirdetések: Az Egyesült Államokban már elérhetők az AI Overviews hirdetések asztali keresésekben is, és az év későbbi részében várhatóan mobilon és más angol nyelvű országokban is bevezetésre kerülnek.
  • AI Mode hirdetések: Az AI mód bevezetésével együtt várhatóan további hirdetési formátumok is megjelennek. 
  • Smart Bidding Bővítések: Rugalmas ROAS célokat tesz lehetővé és új keresési lekérdezések elérését biztosítja is biztosítja majd a rendszer

YouTube és videós hirdetések

  • YouTube Creator Partnerships Hub: Hamarosan elérhető lesz a YouTube Creator Partnerships Hub, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy közvetlenül a Google Ads platformon keresztül keressenek és lépjenek kapcsolatba YouTube tartalomkészítőkkel, valamint kezeljék az együttműködéseket.
  • Shoppable Masthead és CTV: Interaktív, vásárlásra ösztönző hirdetésformátumok a YouTube főoldalán és a tévé képernyőjén.
  • Peak Points: AI-val időzített hirdetésmegjelenítés YouTube videók csúcspontjainál.

Vásárlás és vizuális élmények

  • Virtuális próbafülke: Mostantól teljes alakos képek feltöltésével is működni fog, ezzel lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ruhákat próbáljanak fel digitálisan.
  • Agentic Checkout: Lehetővé teszi az árak nyomon követését és csak akkor történő megvásárlását, hogy ha egy bizonyos szintet elért, valamint a vásárlások automatikus befejezését is a Google Pay segítségével.
  • AI Mode vásárlás: Integrálja a vizuális elemeket, termékadatokat és valós idejű személyre szabást a Google Shopping Graph segítségével.

Kreatív eszközök és eszközkezelés

  • Asset Studio: Egy új központi platform a hirdetési kreatívok kezelésére a Google Ads-ben.
  • Kép-videó átalakítás: A Veo modell és AI segítségével gazdagabb vizuális formátumokat hozhatsz létre.
  • Automatikusan generált kreatív elemek: Címek, CTA-k és vizuális elemek automatikus létrehozása a céloldalak és trendek alapján.

Mérés, attribúció és elsődleges adatok

  • Inkrementalitás tesztelés: Mostantól már 5 000 dolláros költségvetéssel is elérhető, segítve a valódi hatások mérését.
  • GA4 crosschannel attribúció: Tartalmazza a megjelenéseket és a segítő útvonalakat.
  • Google Ads Data Manager: Diagnosztikát, elsődleges adatbevitelt és teljesítményjavaslatokat kínál.
  • Google Tag Gateway: Egyszerűsíti a szerveroldali címkézést, és biztonságos adatgyűjtést biztosít.

Forrás: https://accelerate.google/intl/en/gml-announcements

De mit jelent ez a gyakorlatban? Nézd meg összefoglaló videónkat a Youtube-on!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet