Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

Tartalomjegyzék

Zoltán Keresztessy
2025.09.02.

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.

Miről szól az epizód?

Ebben az adásban a Cool4u két vezetője, Roszik Attila (marketing és HR vezető) és Wolf Ildikó (marketing és PR specialista) mesélnek arról, hogyan formálódott át a klímatechnikai piac, milyen kihívásokat és lehetőségeket hozott magával a fenntarthatóság térnyerése, és miért vált nélkülözhetetlenné az edukáció a márkaépítésben.

Szó esik arról is, hogyan változtak a fogyasztói igények: például miért használják egyre többen fűtésre is a klímát, miért fontos az, hogy előre gondolkodjunk. Részletesen bemutatják a hőszivattyúk iránti növekvő keresletet, azok komplex előnyeit (fűtés, hűtés, meleg víz). Valamint a digitális és offline marketingmix tudatos használatát – a PPC kampányoktól a tévéreklámokig.

A beszélgetés résztvevői:

  • Wolf Ildikó – marketing és PR specialista
  • Roszik Attila – marketing és HR vezető
  • Keresztessy Zoltán – CEO, Klikkmánia

Miért érdemes meghallgatni?

Ez az epizód azoknak szól, akiket érdekel, hogyan válik a marketing stratégiai eszközzé egy technológiai piacon, vagy akik szeretnének tisztábban látni a fenntarthatóság és a tudatos vásárlás összefüggéseiben. Kiderül, hogyan alkalmazkodik egy sikeres cég a gyorsan változó fogyasztói igényekhez, és miként lehet egy műszaki terméket közérthetően, mégis vonzóan bemutatni. Valós példákon keresztül kiderül, hogyan épül fel egy átgondolt kampány a klíma- és hőszivattyú szegmensben.

Hol érhető el a KLIKKTALK podcast?

Az új epizódot meghallgathatod bármelyik kedvenc platformodon: Spotify, Apple Podcast, és YouTube Music, vagy meg is nézheted a YouTube-on.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet