Növekvő elérés, elköteleződésés kimagasló interakciók

Partner: Tesa
Közösségi marketing, Content marketing, PPC hirdetés
Piros és kék logó a tesa szóval, fehér kisbetűkkel.

Kihívások

A tesa Magyarországgal 2020 júniusától működtünk együtt. Integrált módon láttuk el a Facebook-oldal tartalomkezelését, valamint a weboldal tartalmi elemeinek menedzselését. A weboldalt a főbb keresőoptimalizálási szempontok figyelembevételével fejlesztettük. A blogcikkek írása és a közösségi média tevékenységek között szoros összhangot alakítottunk ki, ezek egymást támogató, párhuzamos folyamatként működtek. A tartalmakat egy közös rendszerbe építettük, amely egyszerre szolgálta ki a SEO, a közösségi média és a tartalomfejlesztés igényeit.

15%
A kezdeti időszaki posztokhoz képest az elköteleződési arány ennyit javult hat hónap elteltével.

Megközelítés

A kezdeti időszak stratégiája elsősorban az organikus és kisebb mértékben a fizetett hirdetésekre és elérésekre támaszkodik. A fizetett elérések számának mértéke erősen kötődött a PPC kampányok időszakához. Az oldal követőszámának növekedése, csak organikus módon került növelésre, stabilan havi 20-40 fővel növekszik.

6,6 %
A bejegyzések organikus elérése stabilan, folyamatosan emelkedik.

Eredemények

A kezdeti időszak stratégiája elsősorban az organikus és kisebb mértékben a fizetett hirdetésekre és elérésekre támaszkodik. A fizetett elérések számának mértéke erősen kötődött a PPC kampányok időszakához. Az oldal követőszámának növekedése, csak organikus módon került növelésre, stabilan havi 20-40 fővel növekszik.

5,5%
A vizsgált időszak alatt a legnagyobb mértékben a reakciók száma emelkedett.