Növekvő elérés, elköteleződésés kimagasló interakciók

Kihívások
A tesa Magyarországgal 2020 júniusától működtünk együtt. Integrált módon láttuk el a Facebook-oldal tartalomkezelését, valamint a weboldal tartalmi elemeinek menedzselését. A weboldalt a főbb keresőoptimalizálási szempontok figyelembevételével fejlesztettük. A blogcikkek írása és a közösségi média tevékenységek között szoros összhangot alakítottunk ki, ezek egymást támogató, párhuzamos folyamatként működtek. A tartalmakat egy közös rendszerbe építettük, amely egyszerre szolgálta ki a SEO, a közösségi média és a tartalomfejlesztés igényeit.
Megközelítés
A kezdeti időszak stratégiája elsősorban az organikus és kisebb mértékben a fizetett hirdetésekre és elérésekre támaszkodik. A fizetett elérések számának mértéke erősen kötődött a PPC kampányok időszakához. Az oldal követőszámának növekedése, csak organikus módon került növelésre, stabilan havi 20-40 fővel növekszik.
Eredemények
A kezdeti időszak stratégiája elsősorban az organikus és kisebb mértékben a fizetett hirdetésekre és elérésekre támaszkodik. A fizetett elérések számának mértéke erősen kötődött a PPC kampányok időszakához. Az oldal követőszámának növekedése, csak organikus módon került növelésre, stabilan havi 20-40 fővel növekszik.