We understand, we deliver.

Display hirdetés



A Display hirdetés remek lehetőséget nyújt azon ügyfelek számára, akik nem elégszenek meg a szöveges üzenet hatékony, de egyszerű megjelenésével, hanem ajánlatukat szeretnék képes formában is megjeleníteni a potenciális ügyfeleknek.

A Display hirdetéseknek rendkívül sok formája létezik, de az egyik leghatékonyabb és egyben legrugalmasabb megoldás a Google Display hálózatának (GDN, Google Display Network) a használata. A GDN minden országban több 1000 weboldalon tudja megjeleníteni hirdetésünket képes és szöveges formában. Segítségével akár néhány nap alatt megtervezhetünk és elindíthatunk banner kampányokat a leglátogatottabb hazai portálokon.

A GDN kiaknázására a leginkább kézenfekvő lehetőség magának a Google AdWords rendszerének a használata, de számos más hirdetési rendszer is képes megjeleníteni hirdetéseket a Google hálózatán. Ezek közül elsősorban az RTBhouse rendszerét emelnénk ki, mely úgynevezett dinamikus remarketing kampányok megjelenítésével foglalkozik.

A Display hirdetések CPC árazása

 

Fontos kiemelni, hogy ügynökségünk segítségével minden Display kampány elszámolása kattintás alapján történik, vagyis csak a megvalósult látogatások után kell fizetni (CPC, Cost Per Click), a megjelenések díjmentesek. Vagyis akár több millió megjelenést is produkálhatnak képes, banneres hirdetéseink a nélkül, hogy a rendelkezésre álló hirdetési büdzsét használnánk.

A sokrétű célzási lehetőségek

 

A GDN kampányok célzása is igen sokrétű és hatékony lehet, ha megfelelő kezekben van. A teljesség igénye nélkül a Display hirdetések targetálására az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésünkre:

  • Nem és kor csoport szerinti célzás.
  • Érdeklődési kör kiválasztása.
  • Remarketing hirdetések.

 

Legutóbbi Display hirdetés blog cikkünk

Display vagy Search, melyiket használjam?

Sok online marketingesnek okozott meglepetést az eMarketer friss publikációja, mely szerint a hirdetők a költségvetés egyre nagyobb részét fordítják display hirdetésekre a keresőhirdetésekkel szemben. Tekintettel arra, hogy a közvélekedés szerint a keresési hirdetés a legjobb (leginkább megtérülő) hirdetési típus, ez a statisztika valóban meglepő. De vizsgáljuk meg ennek okait! Tovább…

Amennyiben bővebben is érdeklik a Display hirdetésben rejlő lehetőségek, tekintse meg referenciáinkat vagy lépjen kapcsolatba velünk!

KeresőhirdetésAdwords hirdetésDisplay hirdetésRemarketingMobil

» Keresőmarketing

authorsure_include_css:
slide_template:
default
authorsure_show_author_box:

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com