Szív és fekete gömb illusztrációja, mindegyik képernyőn grafikonokat és adatokat mutat. A szívben két töltőkábel és mérőmérő található. A közelben van egy laptop személyekkel és egy kirakat pénzszimbólumokkal, amelyek üzleti és technológiai témákat jeleznek.

Hirdetési lehetőségek

ADATVEZÉRELT

Szakértőink egyedi, testre szabott online marketing tevékenységet terveznek és menedzselnek a Céged számára. Üzleti céljaidnak elérését optimalizált és integrált támogatással érjük el: a Google Ads, Facebook (Meta), Instagram, YouTube, illetve egyéb kereső, display, mobil és remarketing hirdetések költséghatékony és célorientált kombinációjával garantáljuk, hogy elköltött forintjaid mind megtérüljenek.

A kiemelkedő szaktudással, évtizedes gyakorlattal és minősítésekkel rendelkező kollégáink számára a kampányok által generált forgalom és ROI (befektetés arányos megtérülés) mutatók az irányadóak. Ezek optimalizálása érdekében pedig folyamatosan monitorozzuk a futó kampányokat, továbbá a legújabb trendeknek megfelelő javaslatokat készítünk elő a következő lépésekhez.

Az Erste Bank logója, félkövér, szürke "ERSTE" nagybetűkkel, a jobb oldalon egy malacperselyben lévő személyre emlékeztető stilizált szimbólummal. Alul kisebb betűtípussal ez olvasható: „Bank.
Stilizált madár sziluett, kinyújtott szárnyakkal a kisbetűs "bimbó" szó felett helyezkedik el. A design minimalista és monokróm, szürke és fekete árnyalatokat használ.
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Brilliáns Google Ads hirdetési kampányok

Válassz már bizonyított és minősített ügynökségi partnert! Ügynökségünk hivatalos Premier Google Partner, ami nem azonos Google Partner státusszal, bővebben itt olvashatsz a minősítésről. A Google Ads hirdetések segítségével vállalkozásodat azonnal láthatóvá teheted a potenciális vásárlóid számára. Innentől pedig csak a képzeleted szabhat határt annak, hogy mit hozol ki belőle. A megfelelően optimalizált Google Ads hirdetésekkel pillanatok alatt felturbózhatod céged forgalmát. A helyes beállításokhoz azonban szükség van szakértő segítségére, különben az első próbálkozások könnyen csalódást okozhatnak. Évtizedes gyakorlatunkkal, több száz ügyféllel és több ezer Google Ads kampánnyal a hátunk mögött nem csak a helyes beállításokat és kezdeti lépéseket ismerjük, hanem akkor is tudunk újat mutatni és növelni a forgalmadat, amikor más ügynökség vagy szakértő már széttárja a karját.

Kapcsolódó cikkünk:

Új KLIKKTALK: AI a Google Ads-ben – kulisszatitkok egyenesen a Google-től – 3. epizód

A legújabb epizódban Vadász Illéssel, a Google Magyarország Industry Manager-ével beszélgettünk arról, hogy hogyan alakul át a digitális hirdetések világa. Hallgasd meg, ha kíváncsi vagy a legújabb AI alapú Google Ads kampánytípusokra!
Zoltán Varga
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Meta: Facebook és Instagram hirdetések

A Facebook és az Instagram hirdetései számos megoldást kínálnak minden vállalkozásnak mérettől és pénztárcától függetlenül. A Facebookon és az Instagramon való hirdetés segít növelni a céged, márkád ismertségét és eljuttatja az üzenetedet a megfelelő célcsoportnak. 

Szakértőink kiaknázzák a kreatív megjelenésben és célzási beállításokban rejlő óriási lehetőségeket, így számodra egy rendkívül hatékony hirdetési kampányt tudnak létrehozni és menedzselni. Social media szolgáltatásainkkal kiegészítve egészen biztos lehetsz benne, hogy kimaxoljuk a közösségi csatornákban megbúvó hatalmas potenciált.

Kapcsolódó cikkünk:

Új korszak a kampánykezelésben: kötelező Advantage+ frissítés a Meta hirdetési fiókokban

A Meta hirdetésekben idén egy jelentős változás lép életbe: minden kampány automatikusan Advantage+ (ADV+) típusúvá válik, és ezzel együtt a manuális beállítási lehetőségek is fokozatosan kivezetésre kerülnek.
Tamás Solcz
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Érd el a célközönségedet Youtube hirdetésekkel

A Youtube hirdetésekkel nem csak a céged vagy márkád ismertségét tudjuk növelni köszönhetően a több, mint 2 milliárd aktív felhasználónak világszerte, de értékesítésre is kiválóan alkalmas. A Youtube nem csak egy közösségi csatorna, de a világ egyik legnagyobb keresőmotorja is egyben, melyen kiváló targetálási lehetőségek állnak rendelkezésünkre, kiaknázva a Google Ads hirdetési platformot. A statikus hirdetésekhez képest a videós hirdetések jóval erősebb benyomást tesznek a felhasználón, egyszerre növelve a márkaismertséget és ösztönözve a vásárlásra. Lehetőségünk van célozni speciális demográfiai szempontok és érdeklődési körök szerint is. A Google ökoszisztémának köszönhetően pedig minden mérhető és riportolható.

Kapcsolódó cikkünk:

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tamás Solcz
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Microsoft Advertising (Bing) hirdetési kampányok

A Microsoft Advertising (korábban Bing) hirdetési platform kiváló lehetőség azoknak a vállalkozásoknak, akik diverzifikálni szeretnék a hirdetési stratégiájuk és az alapvető hirdetési lehetőségeket már kiaknázták az adott piacon. A Microsoft Advertising kampányokat elsősorban azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik szeretnék kipróbálni magukat a nemzetközi színtéren és megfelelő büdzsével rendelkeznek ahhoz, hogy a Google Ads és Meta kampányok mellett megszólítsanak egy nehezebben elérhető közönséget is. Elszigetelt esetekben ajánljuk a magyar piacra is.

Kapcsolódó cikkünk:

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.
Tamás Solcz
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Tiktok hirdetési kampányok

Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon az elsők között szereztük meg a Tiktok ügynökségi minősítését. A Tiktok hirdetések teljesen más marketing és kreatív tartalmi megközelítést igényelnek, mint a Google Ads kampányok. Csak kivételes esetekben javasoljuk, hogy a Tiktok hirdetési platformot önállóan indítsuk el, az elérhető egyéb platformokat – Google Ads és Meta – kihagyva. Bár a Tiktok is alkalmas közvetlen ügyfélszerzésre és vásárlás ösztönzésre, de nem ez az elsődleges erőssége. Ugyanakkor egy komplex digitális hirdetési stratégia részeként, kiválóan tudja támogatni a kampányainkat és üzleti céljainkat.

Kapcsolódó cikkünk:

Elindult podcast adásunk: KLIKKTALK – Ezeket a trendeket és változásokat látjuk az online világban 2025-re – 1. epizód

Megérkezett a podcastunk legelső epizódja, amely mostantól segít eligazodni az online marketing és a digitális jelenlét egyre gyorsabban változó világában: SEO, AI, TikTok és sok más érdekes téma!
Zoltán Varga
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Pinterest hirdetések

A Pinterest túlmutat a közösségi platformokon, egyfajta vizuális keresőmotorként használható, ha inspirációra van szükséged. Magyarországon még kevesen ismerték fel a Pinterestben rejlő lehetőségeket, pedig bőven akad olyan terület, ahol érdemes lenne betervezni a hirdetési mixbe. Legyen szó, virágboltról, egyedi bútortervezésről, konyha stúdióról, lakbarendezőről, generálkivitelezőről vagy festő vállalkozásról a Pinterest hirdetés kiválóan alkalmas arra, hogy megmutasd magadat annak a célközönségnek, aki épp inspirálódik a képeid, referencia fotóid által. Mindenképp azt javasoljuk, hogy a Google Ads és Meta hirdetési lehetőségek kiaknázása mellett tervezd meg Pinterest jelenlétedet is és stratégiában gondolkozz. Ügynökségünk Magyarországon egyedülálló módon foglalkozik Pinterest hirdetésekkel is, ezért keress bátran, ha inspirálódnál Te is:)

Kapcsolódó cikkünk:

Hogyan készíts hatásos képes hirdetéseket?

Nem kell grafikus képzettséggel rendelkezned ahhoz, hogy Te is esztétikus és a hirdetés teljesítménye szempontjából hatékony bannereket készíts. Rengeteg forrás és eszköz áll a rendelkezésedre, amik alapján el tudod kezdeni saját hirdetési képeid készítését. Viszont ehhez néhány kritériumot szem előtt kell tartanod, ebben segítünk most a cikkünkkel.
Dávid Kertész
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

Eredményorientált webshop hirdetések

Legyen szó egy induló webáruházról vagy egy befutott és ismert e-kereskedőről, a PPC hirdetési platformok, kiegészítve a megfelelő tartalom gyártással és keresőoptimalizálással kiválóan tudják támogatni a növekedésedet. Már az e-kereskedelem hajnalán aktívan támogattunk olyan, ma már ismert, webáruházakat és e-kereskedelmi platformokat, piactereket és listing oldalakat, mint az Edigital, Ingatlan.com és Jófogás. Az eredményorientált e-kereskedelmi hirdetések világában eltöltött közel két évtized alatt volt lehetőségünk tökéletesre csiszolni hirdetési és tanácsadási szolgáltatásainkat, melyet egyaránt ajánlunk minden lelkes e-kereskedőnek a legkisebbektől a legnagyobbakig! Ha az üres beszéd és fölösleges tesztelgetések helyett, bevált módszerekre és azonnal eredményekre szomjazol, akkor ránk van szükséged!

Kapcsolódó cikkünk:

Hogyan építs fel a nulláról egy 5 milliárdos webáruházat? – a Pelenka.hu története a legújabb KLIKKTALK adásunkban

Mi kell ahhoz, hogy egy ötletből néhány év alatt milliárdos forgalmú vállalkozás legyen? Ebben az epizódban Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója őszintén mesél arról, hogyan építette fel Magyarország egyik legsikeresebb webáruházát – nem csak pénzügyi szemmel.
Zoltán Varga
A Meta logója stilizált M szimbólummal, majd a Meta szóval félkövér fekete szöveggel. Az alábbiakban egy kék rész a Media Certified Company szavakat tartalmazza fehér nagybetűkkel.Google Premier Partner 2025

További hirdetési platformok ügynökségünknél

A teljesítményorientált hirdetések világában eltöltött közel két évtizedes munkánk alatt volt szerencsénk kipróbálni számos regionális és nemzetközi online hirdetési platformot, programmatic és affiliate rendszert. A teljesség igénye nélkül Adroll, Criteo, Taboola, Seznam, Etarget, RTBhouse, Yandex, Waze, Viber. Ha olyan kivételes helyzetben vagy, hogy ezek valamelyikére van szükséged, akkor keress fel minket és segítünk eligazodni a tengernyi lehetőség között!

Kapcsolódó esettanulmányok

Panarom, ADRIENNE FELLER
Google és Meta hirdetések

60% feletti forgalomnövekedés, így hozott áttörést a Google Ads kampány!

A Panarom illóolajokat és az ADRIENNE FELLER luxuskozmetikumokat gyártó cég azzal keresett meg minket, hogy ugyanakkora költéssel szeretnének jobb eredményeket és magasabb megtérülést elérni kampányaikban.

Bővebben
Pelenka.hu
Keresőoptimalizálás (SEO)

Közel 50%-os emelkedés fél év alatt!

A Pelenka.hu 2024-ben Az Ország Boltja Baba-mama kategóriában Népszerűségi díjas webshop régóta ügyfelünk. Azzal a kéréssel keresett meg minket, hogy elemezzük és javítsunk az organikus teljesítményén, mert pozíciójában visszaesést tapasztalt.

Bővebben
Mutass többet

Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek, interjúk a performance marketing világából.
Még több blog cikk
Hírek, PPC hirdetés

Új korszak a kampánykezelésben: kötelező Advantage+ frissítés a Meta hirdetési fiókokban

A Meta hirdetésekben idén egy jelentős változás lép életbe: minden kampány automatikusan Advantage+ (ADV+) típusúvá válik, és ezzel együtt a manuális beállítási lehetőségek is fokozatosan kivezetésre kerülnek.
Tamás Solcz
Tamás Solcz
Dávid Kertész
Zoltán Varga