GOOGLE SHOPPING CSS

KLIKKLOGIC

Tűnj ki a tömegből és spórolj a prémium ügynökségi shopping CSS megoldásunkkal!
Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Google shopping CSS

A KLIKKLOGIC egy német licensz alapján működő Prémium Google Shopping CSS szolgáltatás, mellyel akár 20%-kal is csökkentheted a Shopping hirdetéseid költségét. Minden CSS partner automatikusan 20%-os árelőnyt kap a valós idejű aukciókban a Shopping hirdetések megjelenítésére. Ez azt jelenti, hogy a CSS partnerek ajánlatai versenyeznek a Google CSS-sel, de kedvezőbb feltételekkel.

Gyakorlatban ez így néz ki:
Egy partner által leadott 160 Ft-os licit az aukcióban ugyanannyit ér, mint a Google CSS által adott 200 Ft-os licit.
Vagyis: aki Google CSS-sel hirdet, annak 25%-kal magasabb ajánlatot kell tennie, hogy ugyanazt az eredményt elérje, mint egy CSS partner.

Ez az előny automatikusan jár, és jelentősen javítja a kampányok megtérülését.

Google shopping CSS

KLIKKLOGIC

Más CSS*

Google CSS

Akár 20%-os árelőny
Akár bónusz 3% forgalom
Díjnyertes német licensz
Kiemelt ügyfélszolgálat
Ingyenes termék feed audit
100% elégedettségi garancia
Magyar nyelvű támogatás
2 hónapig díjmentes
*A CSS-ek összehasonlítása manuálisan történt és a teljesség igénye nélkül. Előfordulhatnak olyan CSS szolgáltatók, amelyek a felsoroltakhoz képest többet nyújtanak, míg olyanok is, amelyek kevesebbet. Továbbá nem áll módunkban folyamatosan monitorozni az egyes CSS szolgáltatók funkcióinak változásait. Egy dolgot ígérhetünk, hogy a KLIKKLOGIC CSS folyamatosan fejlődik.

Ügyfeleink mondták

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.”

Viktória, MrAlkohol.hu webshop manager

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.”

Venk László, Adlogic.hu e-kereskedelmi tanácsadó, tulajdonos

Az Erste Bank logója, félkövér, szürke "ERSTE" nagybetűkkel, a jobb oldalon egy malacperselyben lévő személyre emlékeztető stilizált szimbólummal. Alul kisebb betűtípussal ez olvasható: „Bank.
Stilizált madár sziluett, kinyújtott szárnyakkal a kisbetűs "bimbó" szó felett helyezkedik el. A design minimalista és monokróm, szürke és fekete árnyalatokat használ.

Számold ki mennyit spórolhatsz

Biztonságos és egyszerű bevezetés

Szükség van a Merchant Center ID-ra
Ez egy azonosítószám, ami könnyedén kikereshető, ha már van Merchant Center fiókja. Ha nincs, akkor előbb Merchant Center-t kell létrehozni, amiben szintén tudunk segíteni.
Becsatoljuk a Klikklogic CSS rendszerébe
Az azonosító alapján becsatoljuk és megtesszük a szükséges beállításokat. Így az előnyök azonnal elérhetővé válnak a hirdetési fiók számára, miután megtörtént a költöztetés.
A becsatolás jóváhagyása
Biztonsági okokból a Merchant Center egyik adminisztrátorának jóvá kell hagynia a becsatolási kérésünket.
Átállási időszak
Megtörténik a költözés a Klikklogic CSS szolgáltatásába. Ez Google-ből érkező Merchant Center esetén 24-48 óra, másik CSS szolgálató esetén legfeljebb 14 nap.
Termék feed auditálás
Amennyiben igényelted a webáruházad termék feed auditját, ez idő alatt megtörténik az átnézés és a javítás is. Így az átállási időszak után már a javított és finomhangolt feed alapján működhetnek a hirdetések.

Hivatalos Kiemelt Google Partnerek vagyunk

Elsőként szereztük meg itthon a Google Partner státuszt, melyet az évek során nem csak megtartottunk, hanem sikerült továbbfejleszteni is. Ma már Kiemelt Google Partner ügynökség vagyunk, mely megkülönböztet minket a hagyományos Google Partner státusztól. Ezzel a státusszal a Google hivatalosan is elismeri, hogy a legjobb Google Partner ügynökségek top 3%-ába tartozunk! A Kiemelt státuszt évről-évre ki kell érdemelni, amihez egyszerre kell megfelelni a Google által meghatározott nemzetközi kampánykezelési sztenderdeknek és egyéni, szakértői szinteken letenni a szükséges minősítési vizsgákat. E mellett állandó javulásra van szükség mind ügyfélszámban, mind minőségi mutatókban és költésben. Nem véletlen, hogy csak nagyon kevesek tudják elérni a Premier Google Partner státuszt. A partneri státuszunkat megtekintheted ezen a linken. A Google Ads szolgáltatásainkról és működésünkről pedig itt tájékozódhatsz.

Google Premier Partner 2025

Szeretnéd kimaxolni a webshopodat?

“Megmutatjuk, hogyan vehet lendületet a webáruházad!”

Solcz Tamás vagyok a Klikkmánia digitális vezetője és közel 15 éve foglalkozom webáruházak hirdetéseivel. Az évek alatt kipróbáltunk több Shopping CSS szolgáltatót, míg megtaláltuk a szerintünk legjobb megoldást, így megszületett a KLIKKLOGIC.
Ha kitöltöd az űrlapot, akkor biztosíthatlak, hogy a legjobb kezekbe kerülsz már az első pillanattól kezdve!

Hívj bátran a +36 20 778 38 39 telefonszámon!Hívj bátran a
+36 20 778 38 39 telefonszámon!

Kérdések a Google Shoppingról

Mi a CSS?

A CSS (Comparison Shopping Service) egy árösszehasonlító portál, amelyen termékeidet listázzák. Google Shopping–ban és Klikklogic.hu Shopping portálján is megjelennek termékeid.

Kinek ajánlott a CSS?

Minden e-kereskedő számára, aki Google Shoppingot használ: függetlenül a büdzsétől, mindenki profitálhat a CSS előnyeiből, hiszen jelentősen csökken a kattintási költség.

Miért jött létre a CSS?

2017-ben az Európai Unió Bírósága 2,4 milliárd eurós bírságot szabott ki a Google-re versenyellenes magatartás miatt. Ennek oka az volt, hogy a Google kizárta az árösszehasonlító portálokat a Google Shopping felületéről. Ennek következtében a Google megszüntette az európai piacon működő saját árösszehasonlító platformját („Google Shopping” néven ismert), és ezt követően Google Shopping Europe (GSE) néven működött tovább. A Comparison Shopping Services Partner Program (CSS Partnerprogram) keretében a Google lehetőséget biztosított más árösszehasonlító portálok - például a KLIKKLOGIC - számára, hogy a kereskedők termékeit a Google Shoppingon keresztül hirdethessék.

Meddig marad érvényben a Google CSS program?

A CSS program folyamatosan fejlődik, és a Google célja, hogy minél szélesebb körben elterjedjen ez a megoldás. Ellentétben egyes ideiglenes kedvezményekkel, a CSS partnereknek járó 20%-os előny valószínűleg hosszú távon is elérhető marad, így a CSS-en keresztüli hirdetés rendkívül hatékony eszköz lehet. Fontos azonban megjegyezni: a CSS program egy politikai döntés eredménye, így a jövőbeni feltételek változhatnak. Ami biztos: a program jelenleg aktív, így érdemes mielőbb kihasználni az előnyeit.

Hogyan működik a hirdetés CSS partneren keresztül?

A CSS partner közvetítőként működik a kereskedő és a Google Shopping hirdetései között. A Google mellett számos más CSS partner is elérhető (például a KLIKKLOGIC), amelyek szintén biztosítják a 20%-os előnyt. Akár több CSS partnerrel is lehet egyszerre hirdetni, de ehhez több Merchant Center fiók és külön kampányok szükségesek.

Hogyan működik a 20%-os árkedvezmény?

Minden CSS partner valós idejű licitálás során 20%-os árelőnyt kap a Google CSS-szel szemben. Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy például egy 160 forintos licit a CSS partner részéről egyenértékű a Google CSS-en keresztüli 200 forintos ajánlattal. Vagyis a Google CSS-t használóknak 25%-kal többet kell licitálniuk, hogy ugyanazt a pozíciót elérjék.

Mit jelent ez számomra?

Ez az előny nem közvetlen CPC visszatérítés, hanem licitálási előny, amely jobb hirdetési pozíciót és nagyobb megjelenési esélyt biztosít. Ha CSS partnert választ, a hirdetések előnyösebb helyzetből indulnak, több aukción vesznek részt, és így nagyobb megjelenési számot érhetnek el. A CSS partnerek egymással szemben nem élveznek árkedvezményt, az előny kizárólag a Google CSS-szel szemben érvényesül.
Ez az előny dinamikus remarketing kampányoknál nem érvényesül, mivel azok nem szabványos CPC-alapú hirdetések. A költségcsökkenés elsősorban a hagyományos Shopping kampányoknál érzékelhető. Smart Shopping vagy konverzió alapú ajánlattételi stratégiák esetén a CPC nem feltétlenül lesz látványosan alacsonyabb, de a teljesítménymutatók összességében javulhatnak: például a forgalom, tranzakciószám vagy megjelenésszám.

Lehetőség van kipróbálni a CSS partnert egy teszttel?

Elméletileg igen, de a tesztidőszak összetett és időigényes. Ehhez egy teljesen új Merchant Center fiókot kell létrehozni a CSS partneren keresztül, majd új Google Ads kampányokat és hirdetéseket indítani. Az új fióknak nem lesz előzménye, így a kezdeti eredmények – különösen a volumen – gyengébbek lehetnek. Épp ezért a legtöbb próbálkozó gyorsan dönt a teljes migráció mellett, mivel a CSS partneres hirdetés előnyei rövid idő alatt egyértelművé válnak.

Hozzáfértek az adataimhoz?

Ez teljes mértékben a kereskedő döntésétől függ. Három lehetőség közül választhat:

  1. Teljes hozzáférés: megosztja velünk a Google Ads és a Merchant Center fiókhoz való hozzáférést.
  2. Csak a Merchant Centerhez ad hozzáférést.
  3. Semmilyen hozzáférést nem ad, de továbbra is élvezheti a KLIKKLOGIC CSS minden előnyét.

 

Mi változik a migráció során?

A technikai lépések egyszerűek: a Merchant Center átkerül az új CSS partner Multi-Client fiókjába. A hirdetés formátuma, feed, kampánystruktúra minden változatlan marad.

Észlelhető-e hátrány a váltás után?

Általában nincs, sőt – nincs teljesítménykiesés. Automatizált kampányoknál (Smart, Target ROAS) lehet némi új tanulási fázis (3–7 nap).

Megmaradnak az adatok a Merchant Centerben?

Igen – marad minden történeti adat és statisztika, függetlenül a CSS váltástól.

Több CSS-sel is dolgozhatok egyszerre?

Technikailag lehetséges, de felesleges. A Google egységesen kezeli a megjelenítést.

Mit jelent a “Premium CSS Partner” státusz?

Egy Premium CSS Partner legalább 500 kereskedőt kezel, és a Google-tól extra támogatás kap (pl. dedikált Google képviselet). Német partnerünk Premium CSS Partner, így a KLIKKLOGIC számára is elérhető ennek minden előnye.