Segíthetünk?

Blog

2020. november 11.

YouTube Select – a YouTube prémium hirdetési programja

A YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, amivel a hirdetők még hatékonyabban érhetik el reklámjaikkal a nézőket. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan elhelyezéseket kapunk reklámunk számára, amelyek az eddiginél is relevánsabbak a szolgáltatásunk vagy termékünk meghatározott közönsége számára. 

A YouTube prémium hirdetési programja – eredetileg Google Preferred névre hallgatott. 

Mi is az a Google Preferred?

A GP azt tette lehetővé, hogy a hirdetők kimagaslóan teljesítő videókban helyezzék el hirdetéseiket. A program felosztotta a YouTube legsikeresebb csatornáit 18 és 34 évesek között, tartalmazva a platform legfelső 5%-át, és kategóriákba sorolta be ezeket. A működés lényege az, hogy a hirdetők releváns, igazoltan minőségi tartalom mellett jelenítsék meg a hirdetéseket. 

Miben más a YouTube Select?

Még könnyebben tudjuk elérni azt a közönséget, akit más platformon nem vagy csak nehezen tudunk; mivel olyan tartalmakon keresztül célozzuk meg őket, és olyan tartalmakon jelenünk meg számukra, amiket érdeklődésükből fakadóan néznek és tudatosan keresnek. Ezen felül pedig nyugodtak lehetünk afelől, hogy a márkánkhoz passzoló tartalmakon jelennek meg a hirdetéseink. 

Előnyök

A fentiek alapján talán nem is szükséges külön részletezni az előnyöket, de azért lássuk röviden, miért is éri ez meg.

Több és relevánsabb tartalom

A YouTube biztosítja a legszéleskörűbb videótárat. Annak érdekében pedig, hogy megtaláljuk a számunkra lényeges tartalmakat, a YouTube Select “content-csomagokat”, azaz lineupokat különböztet meg globálisan és lokálisan egyaránt. Ilyen kategóriák többek között a szépségápolás, divat, szórakoztatás, technológia, sport stb. 

Idén egy újítással is találkozhatunk (USA) “Feltörekvő lineupok” néven: ez azt teszi lehetővé, hogy szélesítsük a kampányaink elérését feltörekvő vagy niche csatornákra is. 

TV képernyős célzás

Globálisan igaz az, hogy a felhasználók az otthonukban található legnagyobb képernyőn nézik a YouTube tartalmakat (különösen a COVID alatt) tehát megnövekedett a TV képernyőn történő megtekintés. Ezért egy külön, TV képernyő szerinti Linup bontást is biztosít a felület.  

A YouTube Select segítségével tehát már magyar hirdetőként is speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetjük el hirdetéseinket, amivel célzott és eredményes elérésre számíthatunk.

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!