We understand, we deliver.

Webáruházak, készüljetek a szupervásárlókra



A Google állítása szerint 2016-os év végi kiskereskedelmi szezonban már a szupervásárlók fognak dominálni, így minden webáruháznak komoly előkészületeket kell tennie. Mindezt a Google megtámogatta egy kisebb piackutatással is.

Google szupervásárló

A márkahűség a múlté

A digitális vásárlók nem bolthűek, márkahűek. Egyik pillanatról a másikra könnyedén döntenek egy másik boltban történő vásárlás mellett, mely különösen igaz a mobilról érkező látogatók esetében. A Google felmérése alapján a 2016-os év végi szezon vásárlóinak az 50%-a nyitott arra, hogy új kereskedőtől vásároljon.

A mobil egyértelműen befolyásolja a vásárlási folyamatot

Az okostelefon felhasználók nagy százalékban előbb a mobiljukon kutakodnak, mint hogy betérjenek egy fizikai boltba. Egészen pontosan a felhasználók 64% előbb mobilján gyűjt ötleteket és csak ezt követően látogatja meg a boltot.

Az online keresgélés egyértelmű eredménye a bolti látogatás

Az online tudakozó felhasználók 76%-a 24 órán belül felkeres egy helyi boltot. Azonban csak 28%-uk vezet valódi vásárláshoz is. Felmerül a kérdés, hogy milyen fejlesztésekre lenne szüksége a boltoknak, ahhoz, hogy megfogják a betérő érdeklődőket?

A minőség fontosabb, mint az ár

A mobilos vásárlókra jellemző, hogy nem feltétlen árérzékenyek, inkább a minőséget tartják szem előtt. Az évről-évre változó keresési kifejezésekből jutott a Google erre a következtetésre, ami értelemszerűen angol kulcsszavakra alapul, így magyar e-kereskedőként óvatosan vonjunk le következtetéseket. A Google szerint például a “best gift” jellegű keresési kifejezések jóval erősebb ütemben növekedtek a  “cheap”-el kapcsolatos keresőszavakhoz képest.

Kiemelt e-kereskedelmi napok

Ma már senkinek sem meglepő, hogy a vásárlói hajlandóság nagyban megnő az olyan napokon, mint a Black Friday vagy a Cyber monday, akár 30-50%-al is nagyobb lehet a konverziós arányunk.

Forrás: Matt Southern, SEJ-en megjelenő összefoglalója alapján.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com