Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. november 08.

Változás a Facebook képeknél: négyzetes képarány

Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.

A Facebook úgy tapasztalja, hogy az 1:1, avagy a négyzetes képarányú linkek sokkal jobb átkattintást eredményeznek, mint fekvő társaik.

1-1-keparany

Ráadásul ezzel az Instagrammal megegyező formátumot erősítenek. Ennek megfelelően (bár hivatalos állásfoglalás még nincs), mi az Instagramon is optimális 1080X1080-as képarányt javasoltjuk használni.

Sok munkát jelenthet az átállás, de fokozatosan mégis érdemes meglépni a lehető legtöbb hirdetésünknél és linkünknél, ugyanis így lehetőségünk nyílik nagyobb helyet elfoglalni a különféle eszközök képernyőjén, ezzel is növelve a kattintás és végső soron a konverziók esélyét. Pont úgy, ahogyan a Google Ads esetében is javasoljuk kihasználni a 3 címsor és két leírás lehetőségét a nagyobb helykihasználás érdekében.

 

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!