We understand, we deliver.

Újdonságok a Facebook világából



Az utóbbi időben több újdonsággal is előrukkolt a social óriás, melyek főként a hirdetéseket és a Hirdetéskezelőt érintik. Lássuk, mik ezek.

Új navigációs keret kerül kialakításra a hirdetéskezelőben. Gyakorlatilag ez egy megváltozott elrendezést jelent, mely a rendszer ígérete szerint letisztultabb felületként lesz tetten érhető. Ebből az újításból is látszik, hogy a Facebook egyértelműen ösztönzi a hirdetőket a minél több hirdetés feladására.

facebook-hirdetesek

4 új funkció is megjelent a hirdetések elhelyezés szerinti testreszabásánál. (Jelenleg fejlesztés alatt áll.)

  1. Vegyes formátumok: kép és videó formátumok vegyes elhelyezése.
  2. Meglévő bejegyzések testreszabásának lehetősége: elhelyezésekhez jobban igazodó bejegyzések érdekében.
  3. Alkalmazásokra és eseményekre vonatkozó célhelyek is megadhatók azoknál a hirdetéseknél, ahol Forgalom vagy Konverziós célt alkalmazunk.
  4. Több elhelyezés módosításának lehetősége: egyszerre történő testreszabást teszi lehetővé.

 

Facebook dinamikus hirdetések most már felhasználóra szabott hirdetéseket tud szolgálni

A Facebook új dinamikus beállításai és hirdetési funkciói személyre szabottabb hirdetésekkel szolgálhatnak mostantól minden felhasználók részére.

Íme egy példa: a rendszer érzékeli, hogy az adott felhasználó milyen típusú hirdetésekkel (sm, carousel, katalógus….) interaktál szívesebben és az adott hirdetést olyan formátumban fogja számára mutatni. Ez hatalmas nagy előnyt jelenthet a hirdetők számára, érdemes hát élni a lehetőséggel.

Egy kreatívon belül több szöveges opciót is megadható – bár ez a dynamic adsnél már létező funkció volt. Ezeket lehet konverzió-, app install-, és forgalom típusú kampányoknál alkalmazni.

További előny, hogy az ‘add languages’ funkcióval a kiválasztott nyelvekre lefordítja a hirdetésünket, valamint véleményeket is, így szélesebb közönséget elérve.

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com