Segíthetünk?

Blog

2020. november 20.

Újdonságok a Spotify kapcsán

A Spotify egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és ennek megfelelően a fejlesztők is igyekeznek rendszeresen újdonságokkal előrukkolni. Lássuk, mik történtek mostanában a Spotifynál.

A Spotify új Podcast bővítményt teszt lehetővé a hirdetőknek

A Spotify kibővíti a podcast hirdetési lehetőségeit egy jelentős hirdetési és kiadói platform megszerzésével.

A Spotify felvásárolta a Megaphone-t, ami egy vezető podcast hirdetési és publikációs platform, annak érdekében, hogy bővítse a podcasterek hirdetési lehetőségét.

A Megaphone egy több mint 20 000 podcast kiadó és hirdető használja, mint például a Wall Street Journal, Slate, Vox Media, ESPN és még továbbiakat.

A közleményben a Spotify a következőt nyilatkozta.

Ezért ma örömmel jelentjük be, hogy a Spotify felvásárolta a Megaphone-t, amely a világ egyik vezető podcast hirdetési és kiadói platformja. A Megaphone megvásárlása jelenti a következő lépést abban, hogy a Spotify kibővítse ennek az intim és képernyő nélküli közeg lehetőségeit. ”

Új hirdetési eszközök a Podcast hirdetők számára

A Spotify harmadik negyedéves kiértékelésében látszik, hogy átlagosan 22%-kal nőtt a podcastok nézettsége havi szinten. A podcastokból származó éves bevétel pedig 100%-kal nőtt.

A Spotify és a Megaphone lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy kihasználják a Spotify eredeti és exkluzív podcast könyvtárát, ami mostantól a Megaphone Target Marketplacen is elérhetővé válik.

A Megaphone Target Marketplace-t olyan vezető márkák is használják, mint a Google, Microsoft, Sony, Starback, Wallmart vagy AT&T.

Mostantól a Spotify podcast hirdetési lehetőségei ezzel megnövekedtek, továbbá a Megaphone elemző eszközeihez is hozzáférnek majd a hirdetők.

Az év elején fogják bemutatni ezt azt új hirdetési lehetőséget, ami elhozza az adatvezérelt hirdetéseket a podcast világába.

A hagyományos podcastokat az úgynevezett RSS csatornákon keresztül töltötték le eddig, ami lehetővé tette, hogy nyomon kövessék ki hallgatja a podcastot, vagy hány hirdetést hallgatnak végig a felhasználók.

A letöltésről a streamingre való átállás lehetővé teszi a podcast hirdetések meghallgatását, és a pontos célozza és követi a mai marketing szakemberek elképzeléseit.

A Megaphone arra épül, hogy hasonló hirdetésbeillesztési és közönségcélzási lehetőséget kínál. A Spotify dinamikusan beszúrja a hirdetéseket, mialatt a podcastok stremelnek, a Megaphone pedig dinamikusan friss és releváns hirdetéseket illeszt be a podcastba.

A Streaming Ad Insertion januári bevezetése óta biztató eredményeket lát a Spotify ahhoz, hogy a vállalat tovább mozdítsa a podcast hirdetési  eszközökbe történő befektetést.

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Köszönjük az érdeklődést!

Nemsokára kapcsolatba lépünk Önnel.

Az email elküldése sikertelen!

Kérjük próbálja újra később.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!