Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. április 12.

Új riport a Search Consoleban

A Google egy új lehetőséget bíztosít a Search Console-on belül: riportban láthatjuk, hogy mennyire ajánlja tartalmainkat a rendszer.

A felhasználók egyre inkább az ajánlott tartalmak mentén tájékozódnak, ezért is tartotta fontosnak a Google, hogy riportban mutassa meg az ajánlásban való megjelenéseket.

google-search-bar

A riporton keresztül láthatjuk, hogy milyen gyakran jelenik meg tartalmunk és mekkora forgalmat kapunk általa, melyik tartalmaink működnek igazán hatékonyan és láthatóvá válnak a különbséged a hagyományos keresőhirdetésekkel szemben.

Fontos, hogy a riport nem jelenit meg adatokat mindenki számára, ehhez előfeltétel, hogy megfelelő számú megjelenéssel bírjunk, amit értékelni tud a Google.

Ha látjuk azonban a riportot, az 2019-es év márciusáig visszamenőleg mutatja meg nekünk.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!