We understand, we deliver.

Új funkciókról számolt be a Google, a Facebook és a Snapchat



90 másodperces videók, új lehetőségek – új oldalt fejlesztett a Google. A cél az azonnali vásárlás.

A Google ShopLoop egy egészen új, szórakoztató online vásárlási lehetőséget kínál az online vásárláshoz. Az új szolgáltatás ötlete egy metrós utazásból indult. Lax Poojary A ShopLoop vezérigazgatója New Yorkban utazott a metrón, amikor felfigyelt egy utasra, aki a telefonján vásárolt. Az illető három oldalt váltogatott: nézte a közösségi médiát, ahol rátalált egy influencer által reklámozott termékre. Mivel ez felkeltette az érdeklődését, átváltott a YouTube-ra, ahol megnézett egy videót ugyanarról a termékről, majd rákeresett, hogy hol tudja megvásárolni amit a videóban látott, és így jutott egy webáruházba. Ez volt az a történet, amely elindította a Google Area 120 kísérletet, és így született meg az a mobil platfom, amit ShopLoopnak neveztek el, és amely valójában egy “video shopping” felület.

online vásárlás

Egy olyan oldal, amin hétköznapi emberek 90 másodperces videókban mutatják be a terméket, vagy akár gyakorlati tanácsokat láthatunk azok használatáról. Az érdeklődő elmentheti a terméket, vagy azonnal meg is vásárolhatja úgy, hogy rákattintva azonnal a kereskedő webhelyére jut. A felhasználók lájkolhatják, meg is oszthatják ismerőseikkel a termékeket, és követhetik a videók készítőit, akár a YouTube-on.

Az oldal itt lesz elérhető: shoploop.app , egyelőre csak mobilon, de a fejlesztők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy asztali gépen is hamarosan elérhető legyen. Kérdés, hogy app készül-e a közeljövőben.

Facebook Pay-fizetési lehetőség az Instagramon

Az Instagram egy ideje elkötelezett amellett, hogy “kereskedelembarátabbá” tegye a platformot és a felhasználók ne lépjenek ki az appból, a vásárlás során. Ennek érdekében hozták létre az alkalmazáson belüli fizetési opciót is, és most egy újabb lépést tesznek a cél érdekében.

A Facebook múlt héten jelentette be, hogy az Instagram Shop átalakul az Egyesül Államokban és a Facebook Pay a következő hetekben elérhető lesz. Ez kulcsfontosságú eleme a Facebook e-kereskedelmi stratégiájának.

Fontos, hogy aki használja az Instagram Shop alkalmazást, címkézze a termékeit, és hozzon létre gyűjteményt.

Új lehetőséget kapnak a márkák a Snapcheten

A Snapchat pár napja bemutatta a Brand profilokat. A zárt béta verzióban a márkák lehetőséget kapnak, hogy bemutatkozzanak, Story postok, kiemelt bejegyzések használatával, vagy akár az AR lenses használatával.

A Snapchat új eszközökkel segíti az üzleteket, hogy megkönnyítsék a tartalom menedzsmentet. Az Analyticsből pedig ki tudják olvasni a célközönség demográfiai adatait, és érdeklődési köreit. 

A Pinterest küzdelme a problémás tartalmakkal

A Pinterest nem szűri tökéletesen a nem kívánatos tartalmakat, ezért azok gyakran megjelennek az ajánlatok között.

A Pinterest a felhasználók korábbi böngészési előzményei alapján ajánlja a tartalmait. Így előfordul, hogy az ajánlatok között olyan képek is megjelenhetnek, melyek nem oda valók.  A Pinterest mindent megtesz, hogy a márkákat kiszolgálja, ezért számos fejlesztést végzett a problémás tartalmak kivédése érdekében. 

A TikTok Business Ads Managere

Miközben világszerte elterjedt a híre, hogy a TikTok nem biztonságos, és egyre több vállalat jelentette ki, hogy az alkalmazást mindenkinek törölnie kell, a cég TikTok globálisan bevezette a Business Ads Manager hirdetési platformját. Az AppAnnie szerint a TikTok volt a legtöbbször letöltött alkalmazás az utolsó negyedévben, és úgy tűnik, nem adja fel, fejleszt és bővíti a hirdetési üzletágát.

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com