We understand, we deliver.

Új felhasználói felületet és helybővítményeket tesztel a Google



A Google új – a mobil megjelenítéshez hasonló – felhasználói felületet tesztel, míg az AdWords helybővítményeket vásárlói értékelésekkel egészítik ki!

Desktop-Mobil felhasználói felület (UI)

Nemrégiben több szemfüles felhasználó is változásokat tapasztalt a Google találati oldalának kinézetén, az alábbi screenshot alapján úgy tűnik, hogy a desktop felületet is a mobil felhasználói szokások fogják meghatározni.

Google UI: Új, mobilos kinézetű felület

A találati lista sokkal inkább hasonlít egy mobil eszközön megjelenő felületre, egyesek szerint a két platform előbb vagy utóbb teljesen megegyező lesz. Bár ez egy kicsit radikális kijelentés, mégis az elmúlt időszakban tapasztalt frissítések alapján egyre inkább igaznak tűnik a Google legújabb jelzője, mint „mobile first company”.

Helybővítmények és értékelések

Egy másik újdonság is napvilágot látott, amely az AdWords felület Helybővítményét igyekszik megreformálni. Korábban már szó esett arról, hogy a cég fogyasztói értékelésekkel (csillagokkal) szeretné növelni a hirdetési relevanciát, de a Google most hivatalosan is megerősítette, hogy a módosítás él.

AdWords helybővítmény frissítés: Értékelések

A tavalyi év egyik nagy változtatása volt, hogy a Helybővítmények kezelése és egyszerűsítése érdekében az eszközt összekötötték a Google Cégem adataival. A frissítés után a rendszer automatikusan beszívta a feltüntetett helyadatokat, mely egyszerre könnyítette meg a hirdetők életét és nyújtott naprakészebb információkat.

Az értékelésekkel ezt szeretnék tovább erősíteni, hiszen a mai világban a fogyasztói vélemények, tapasztalatok meghatározóak a vásárlási hajlandóság szempontjából. A frissített bővítmény asztali és mobil eszközökön is megjelenhet, de hogy ez magyarországi viszonylatban mennyire aktuális, arról sajnos egyelőre nincs hír.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com