Segíthetünk?

Blog

2021. január 11.

Új adat kizárási vezérlők az intelligens ajánlattételhez

Az intelligens ajánlattétel konverziós arányokat használ az aukció ideje alatt. Ugyanakkor  a konverziós arányok nem mindig pontosak, előfordulhat címkézési problémák vagy webhely kimaradások is. Annak érdekében, hogy megkönnyítsék az intelligens ajánlattételnél, ezekre a problémákat a Google bevezette az új adatok kizárása lehetőséget az intelligens ajánlattételi stratégiáknál a Search, Display és Shopping kampányoknál.

Ez az új eszköz segíthet abban, hogy az intelligens ajánlattételi stratégia pontos adatokat használjon a megfelelő ajánlatok beállításakor.

Tegyük fel, hogy egy webhely konverzió követése 3 napig szüneteltetheti és alábecsüli a konverziókat. Ezzel az új eszközzel kizárhatjuk majd, hogy a fent említett időszakot ne vegye figyelembe a rendszer.

Vizsgáljuk meg jobban, hogyan kell eljárni:

  1. Jelentkezzen be a Google Ads-fiókba.
  2. Kattintson a csavarkulcs ikonra.
  3. A „Megosztott könyvtár” területen válassza az Ajánlattételi stratégiák lehetőséget.
  4. Kattintson a Speciális vezérlők lehetőségre, és válassza az Adatkizárások lehetőséget.
  5. Kattintson az  Új adatkizárás lehetőségre.
  6. A „Beállítások” elem mellett adjon meg egy nevet és leírást.
  7. Adja meg a kizárni kívánt adatok kezdő dátumát és időpontját, valamint befejező dátumát és időpontját. Mivel a konverziókat múltbeli kattintásokhoz is hozzá lehet rendelni, válasszon olyan dátumtartományt, amely figyelembe veszi a szokásos konverziós késést.
  8. A „Hatókör” mellett válassza ki a kampányokat és az eszközöket a korrekcióhoz. Kiválaszthat egyedileg kizárni kívánt kampányokat, vagy akár a teljes fiókot is.
  9. Válassza ki a kizárni kívánt eszközöket. Előfordulhat például, hogy a konverziós probléma csak a mobilos nyomon követést érintette.
  10. Kattintson a Mentés gombra, és válassza az Adatkizárás létrehozása lehetőséget.

Miután az adat kizárás életbe lépett “Aktív” lesz.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!