Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. június 23.

Top internetes trendek 2016-ban

Mary Meeker a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze.

5 éven belül a keresések 50%-a kép- vagy hangalapú lesz

A hangalapú keresések elterjedésével az amerikai piacon már idén is számolni kell, de a képes keresés egy érdekes előrejelzés. A képes keresések fontosságát már ugyan korábban is hangsúlyozták, de az elmúlt évben a fókusz átterelődött a hang és videós keresésekre. Mindenesetre a webáruházaknak a termék bemutató képes és videós stratégiáját érdemes újragondolniuk és a száraz bemutatás helyett, kicsit emocionálisabb módon prezentálni azokat, hogy aztán a keresők találati listáján is inkább őket válasszák.

Internet trendek

Az online hirdetések működésének a veszélye

Mary Meeker kimutatása szerint az internetfelhasználók 91%-a már fontolóra vette, hogy használjon hirdetés blokkoló megoldást, ami hatalmas veszélyt jelent minden online értékesítés fókuszú cégnek. Illetve felértékelődik a natív hirdetések és az aktív keresőmotorok szerepe, ahová éppen azért mennek az internetezők, hogy választ kapjanak a felmerülő igényükre, problémájukra.

Az Internet boom a végéhez közelít

Tulajdonképpen, ha Indiát kivesszük a számításokból, akkor már ma is érzékelhető, hogy egyre kisebb az a mindenevő internetes közönség, mely ugyanúgy fogyasztja a minősíthetelten online tartalmat, hirdetést, mint a minőségit és nem tesz különbséget.

Az okostelefon felhasználók számának növekedése lassul

Fontos kiemelni, hogy ez csak egy lassulás a növekedésben, tehát még mindig nagy szerepe van a mobil stratégiának. Arról nem is beszélve, hogy az Andriod-os készülékek esetében továbbra is erős növekedés tapaszatalható, az iOS készülékeknél érzékeltek először lassulást.

A globális vásárlások 10%-a Interneten zajlik

Ez két dolgot mutat azonnal. Az első, hogy a 2000-ben mért 2%-hoz képest ez egy hatalmas emelkedés, amihez ugyan 16 év kellett, de az elmúlt években gyorsult fel drasztikusan. A másik, hogy az eladások 90%-a még ma is személyesen történik, tehát hatalmas robbanás előtt áll továbbra is az e-kereskedelem.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!