Social media Versenytárselemzés
Optimalizált social media: Versenytárselemzés a versenyelőny kialakításához és tartalommarketing stratégiához. Legyél jobb, mint versenytársaid!
Sokszor tapasztaljuk, hogy míg ügyfeleink saját online marketing folyamataikra fókuszálnak, figyelmen kívül hagyják a versenytársak aktivitásait. Ez komoly hiányosság, mert a konkurencia helyes feltérképezésével az online marketing tevékenység forgalmi értéke sokszor kis lépésekkel is jelentősen növelhető.
A szakmai összefoglalónkban a versenytársak közösségi média jelenlétének beható üzleti fókuszú elemzése mellett kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfelünk közösségi média jelenlétének vizsgálatára is.
Online versenytárselemzésünk az egyes cégek közösségi média jelenlétének feltérképezésével egy komplex összefoglalót nyújt, a választott platformok vizsgálatával, mint a Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok. Feltérképezzük a legfontosabb fejlesztendő területeket, lehetőségeket, kockázatokat, amelyek elsődleges figyelmet érdemelnek online értékesítési és marketing szempontból.
A szerződést követő első találkozón alaposan belekérdezünk mindenbe, ami befolyásolhatja a sikeres elemzést. Megismerjük vállalkozásod üzleti céljait és szektorát. Átbeszéljük az operatív lépéseket és, hogy mire számíthatsz majd a versenytárselemzés után.
Átbeszéljük Veled és segítünk azonosítani, hogy kik a versenytársaid, milyen felületeken érhetőek el?
Felmérjük a versenytársak social megjelenését és tartalom stratégiáját.
Megtudhatod, hogy versenytársak miként befolyásolják a követőbázist, hogyan kommunikálnak.
Megismerheted, hogy az adott szektorban hol helyezkedsz el a versenytársak social megjelenését vizsgálva.
Rávilágítunk arra, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek vannak vállalkozásod számára.
Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.
Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.
Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.
Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.
A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.
Mennyire elégedett kollégáink kommunikációjával?
Mennyire elégedett kollégáink szakértelmével?
Mennyire elégedett az esetleges problémák kezelésével?
Mennyire elégedett szolgáltatásaink naprakészségével?
Összességében mennyire elégedett szolgáltatásaink minőségével?
Összeállítva az elmúlt 1 év ügyfélelégedettségi felmérés átlagos eredményei alapján (kb. 150 egyedi megkérdezés alapján)
Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a hazai piac legkiválóbb szakembereivel dolgozzunk együtt, ezzel is hozzájárulva ügyfeleink eredményeihez. Vezető munkatársaink sokéves szakmai gyakorlattal rendelkeznek a teljesítmény fókuszú, online hirdetések menedzselésében, ami kiegészülve ügynökségünk adatvezérelt szemléletével és piacvezető szoftveres támogatásával, egyenes utat jelent a sikerhez.
Varga Zoltán
Managing director
A Klikkmánia tulajdonosa és üzletfejlesztési vezetője. 2007 óta foglalkozik PPC hirdetésekkel és keresőoptimalizálással. Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Ads és a Google Analytics egyéni minősítéseit. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb e-kereskedelmi cégeknek segített eligazodni a keresőoptimalizálás és a PPC hirdetések rejtelmeiben. Irányítása alatt a Klikkmánia sikeresen megalapította londoni leányvállalatát és egy akvirálást követően létrehozta új, influencer marketing üzletágát. A korábbi divízió ma már önálló ügynökségként, P4R Digital Agency néven (www.postforrent.hu) a legdinamikusabban fejlődő, Youtube MCN státusszal is rendelkező, influencer marketing ügynökség.
Solcz Tamás
Chief Operating Officer
A Klikkmánia ügyfélkapcsolati és értékesítési vezetője 2013-óta. 2022-től pedig az ügynökség operatív igazgatója. Korábban a CID direkt marketing ügynökség ügyfélkapcsolati vezetője volt. Számos sikeres projekt ellenére folyamatosan keresi az új kihívásokat az online világ területén. Az online megoldások, a kerékpározás és az Apple termékek megszállottja.
Besenyei Ildikó Noémi
Head of PPC
Pályafutását ügyfél oldalon kezdte, ahol online marketing managerként több hazai és külföldi webáruház felfuttatásában vett részt. 2012-ben szegődött a Klikkmánia csapatához, ahol senior PPC managerként a cég kiemelt ügyfeleinek a kampányain dolgozott. Erős analitikus szemlélettel, informatikus háttérrel és naprakész tudással törekszik ügyfeleinek a legjobb megoldást nyújtani a fizetett hirdetések, webanalitika, valamint mérések terén. 2017-től a Klikkmánia PPC csapatának vezetője.
Asztalos Levente
Head of SEO
Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerzett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökség korábbi társtulajdonosa és ügyvezetője. A SEO közel egy évtizede fő szakterülete, jelenleg az ügynökség keresőmarketing megbízásait irányítja.
130%-os konverzió növekedés, 56%-os CPC csökkenés, közel 1 millió generált megtekintés A RAVAK akrilkádak és zuhanykabinok forgalmazója, a jelenleg 46 főt foglalkoztató szervezet maghatározó szereplője a magyar fürdőszobai- berendezések és kiegészítők piacának. A RAVAK számára végzett online kampány és organikus tevékenységgel integrált social menedzsment feladataink között az alábbiak mentén segítettük a márka online közösségépítését 2018-ban: Integrált fizetett […]
BővebbenA tesa Magyarországgal 2020. június óta dolgozunk együtt. A Facebook oldal tartalom kezelését és a weboldal tartalmi elemeinek menedzselését integráltan látjuk el. A weboldalt a főbb keresőoptimalizálási szempontok figyelembe vételével fejlesztjük. A blog cikkek írása és a közösségi média tevékenység között szoros összefüggés és egyben párhuzamos tevékenység van. A tartalmi elemeket egy közös rendszerbe építjük, […]
BővebbenKérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!