We understand, we deliver.

Szerzőink

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

A BugTV egy 2012 végén alapított digitális ügynökség, az integrált online kampányok terén komoly szakmai tapasztalattal bíró, lendületes csapattal. Magyarországon az elsők között indíthattunk YouTube Multi-Channel Networköt (MCN). MCN-ként mi adtuk a 2014-es Ki Mit Tube technikai hátterét a YouTube-on és a weben egyaránt. Mindig mindent mérünk, ötleteinket folyamatosan megosztjuk ügyfeleinkkel, ragaszkodunk a határidőkhöz. 2016 október eleje óta a Klikkmánia Cégcsoport tagjaként kizárólag a YouTube csatorna menedzsmentért, videóhirdetésekért és marketingért felelünk.

Igazán elmerülni az online marketing rejtelmeiben 2012-ben kezdett el a MediaSales Kft.-nél, mint gyakornok. Szereti, ha munkájában kiélheti a kreativitását, amit eddig főként Google Adwords kampányok tervezésénél és Facebook oldalak menedzselésénél kamatoztatott.

Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerezett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökséget 2012 januárja óta vezeti, a cég társtulajdonosaként. Londoni leánycégét, a Click2Digital-t üzlettársaival közösen irányítja.

A bankszektorban és a légiforgalmi irányításban szerzett B2B marketing gyakorlata PPC és SEO szövegírási tapasztalattal egészül ki. Érdeklődése copywriterként fordult a keresőoptimalizálás felé, melynek technikai, valamint onsite tartalommal kapcsolatos ágaihoz áll legközelebb. Kommunikáció és médiatudomány szakos tanulmányai alatt az elsők között vett részt a Google Ground programjában. Szenvedélye a tanulás, valamint a problémák minél részletesebb elemzése – a marketingcélokat mindvégig szem előtt tartva.

Főként AdWords és Facebook PPC kampányok tervezésével és menedzselésével foglalkozik, de sikeres SEO projektekben is részt vett már. Műszaki mérnök informatikus végzettségének köszönhetően erős technikai alapokkal rendelkezik, amely nagymértékben hozzájárul munkája hatékonyságához.

Az utóbbi években naprakész tudásra tett szert a keresőmarketing és az internetes kereskedelem világában. Jelenleg is napi szinten foglalkozik Adwords és Facebook PPC kampányok kezelésével, de alapvetően elméleti beállítottságú ember, így állandó kíváncsiságát folyamatos kutakodással elégíti ki.

A Klikkmánia ügyvezetője és szakmai vezetője, tősgyökeres klikkmániás, már 6 éve a csapat tagja és aktív tanácsadó. Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Analytics IQ és AdWords egyéni minősítéseket. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb magyar e-kereskedelmi cégeknek segített eligazodni a keresőmarketing és közösségi marketing rejtelmeiben.

Biztosítási és pénzügyi szektorban végzett munkái során ismerte fel, hogy a megfelelően megválasztott és alkalmazott kommunikáció az értékesítési siker kulcsa. A kommunikációban elmélyedve az online kommunikáció felé fordult, majd végül az Edutus Főiskola online marketing képzése során megbizonyosodott arról, hogy a munkáját is ezen a vonalon kívánja végezni. A tanulás és a fejlődés minden területen fontos számára. Érdeklődéssel fordul a különféle marketing eszközök felé, de úgy látja, az online marketingé a jelen és a jövő.

A komfort zónát régen elhagyva, a kihívásoknak és a fejlődésnek szenteli életét. 2011-ben fogta meg a felhasználók által használt híres és hamisítatlan, fehér keresőmezőben megjelenő fizetett hirdetések világa. Azóta Adwords és Facebook PPC kampányok tervezésével, menedzselésével foglalkozik.

Az online marketing világával, az értékesítéssel 2013-ben ismerkedett meg, azóta folyamatosan képzi magát, figyelemmel követi az újdonságokat. Szenvedélye a fejlődés, az eredmények és problémák részletes elemzése. Célja, hogy a kampánykezelés során olyan stratégiát alkothasson, melyben minden részlet a marketing célok teljesülését szolgálja. A Klikkmánia csapatába másfél év ügynökségi tapasztalattal, 2017 első felében érkezett mint Junior keresőmarketing tanácsadó, ahol PPC és Facebook kampányokkal foglalkozik.

Fehér Márton, marketinges diplomával rendelkező ifjú, aki a Klikkmániánál jelenleg search engine gyakornokként dolgozik. Az online marketinggel szakdolgozata írásakor került kapcsolatba, mivel a témája az online marketing és közösségi média marketing volt. A blogolás sem áll távol tőle, hiszen rendelkezik egy tech bloggal.

Több mint 10 éves digitális háttérrel és számos sikeres projekttel a háta mögött széleskörű online technológiai, projektmenedzsment és tanácsadási tapasztalattal bír. Célja, hogy a piac alakulását szem előtt tartva a partnerekkel és ügyfelekkel szoros együttműködésben olyan – a digitális kihívásokhoz illeszkedő – naprakész megoldásokat biztosítson az ügyfelek részére, amelyek képesek hatékonyan kiszolgálni akár legváltozóbb üzleti igényeket is.

Senior keresőmarketing tanácsadó, és a Klikkmánia blog felelős szerkesztője. Az online marketing világába 2013-ban csöppent bele, azóta a témában folyamatosan keresi az újabb és újabb kihívásokat. Jelentős értékesítői tapasztalatának és újságírói végzettségének köszönhetően igyekszik más szemmel nézni hirdetéseket: az átlagnál magasabb színvonalú, minőségi tartalomgyártás számára az egyik legfontosabb szempont. Bár a keresőoptimalizálás is érdekli, leginkább PPC hirdetések kezelésénél érzi magát otthon, és az analitikus szemléletmód elsajátításával igyekszik minden szituációban a helyes megoldást megtalálni. Az online marketing állandóan változó, folyamatos továbbképzést igénylő világában olyan kihívásokat talált, melyek teljesítését elsődleges céljának tekinti.

A Klikkmánia volt SEO vezetője, az integrált marketing stratégia megszállottja. Korábban a Neo Interactive SEO és UX specialistájaként dolgozott, azt követően pedig a Brandlift SEO üzletágáért felelt.

A Klikkmánia csapatához 2014 augusztusában csatlakozott, azóta töretlen lelkesedéssel és tudásvággyal tevékenykedik. Legfőképpen a PPC világa érdekli, de már most látja, hogy az online marketing többi területe is rengeteg felfedezni valót tartogat a számára.

A BME-n végzett közgazdászként, online marketinggel körülbelül egy éve foglalkozik. A Klikkmániánál 2014 decemberében kezdett, egyelőre csak Adwords kampányokat kezel. Mivel érdekli minden ami online, így a közeljövőben más területekkel is alaposabban szeretne foglalkozni.

Több éves külföldi tanulmányi és munkatapasztalat után, az online marketing világában találta meg a helyét a Klikkmániánál. Szereti az online kommunikáció egészét átlátni, és stratégiai szempontból megközelíteni az ügyfél igényeit. A keresőoptimalizálás és a PPC is egyaránt közel áll a szívéhez, révén így kiélheti mind az analitikus, mind a kreatív oldalát a személyiségének.

Junior Account Managerként tevékenykedik a Klikkmániánál, de magyar és német PPC kampányokat is szívesen menedzsel munkája szakmai kiegészítéseként. Németországi tanulmányai során ismerkedett meg az online marketing világával, majd a magyarországi Google Ground gyakornoki porgramban mélyítette el tudását. Ezután döntött úgy, hogy a Klikkmániánál próbálja ki magát a PPC és a SEO világában projektmenedzserként. Diplomáit a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Nemzetközi Gazdálkodás alapszakán, majd Pénzügy mesterszakon szerezte. Munkájában leginkább a folyamatok hatékonyabbá tétele és a stratégiai tervezés területén szeret kihívásokat keresni.

A Klikkmánia csapatában PPC kampánykezeléssel és grafikai feladatok megvalósításával foglalkozik. Jártas még hangfelvételek készítésében és videók szerkesztésében, valamint aktív zenész.

Tanulmányait a Budapesti Gazdasági Egyetemen végezte, Marketing mester szakon szerzett diplomát. Online Marketinggel három éve foglalkozik elmélyültebben, előzőleg ügyfél oldalon szintén marketing területen tevékenykedett. 2016. év elején csatlakozott a Klikkmánia csapatához, mint keresőmarketing tanácsadó, főleg PPC kampányok tervezésével és kivitelezésével foglalkozik, valamint Facebook oldalak menedzseléséért felel.

Céltudatosan a marketing területére képezte magát, a BKF - ma már METU - PR-reklám-marketing szakán végzett 2014-ben. Eddig ügyféloldalon egy design cégnél dolgozott marketing munkatársként, de szeretett volna ügynökségi tapasztalatot is szerezni, így ismerkedett meg a Klikkmániával és csapatával. Amit legjobban szeret az online marketingben, hogy folyamatos tanulást és kihívást jelent, mert a trendek és eszközök napról napra változnak.

Kereskedelem és marketing szakosként döntött úgy, hogy online marketinggel szeretne foglalkozni, így szakdolgozatát már online szállásfoglalás témában írta. Az államvizsga után a Google Ground gyakornoki programjában kezdte pályafutását, majd ügyféloldalon folytatta analitikával és SEO projektek menedzselésével.

A Klikkmániához egy fél éves gyakornoki program után jelentkezett, amit a Media Sales Kft.-nél töltött. Az Óbudai Egyetemen végzett, mint Műszaki menedzser, ahol Projektmenedzser, illetve Irányítási rendszerek szakirányon zárta tanulmányait. A reklám és marketing világa egy korábbi OKJ tanfolyamon fogta meg, ahol aztán ennek köszönhetően reklámpszichológiából írta szakdolgozatát. A pszichológiának más területei iránt is érdeklődik, sokat olvas a témában.

Tanulmányait 2009-ben a Pécsi Egyetemen végezte, közgazdászként. Ezt követően a gazdasági szakma számos területén megfordult. Egyetemi kutatói munkákban, oktatatásban, angol és magyar nyelvű tanulmányírásokban vett részt, valamint a versenyszférán belül különböző pénzügyi területeken dolgozott. Online marketinggel mélyebben 2017-ben, egy ügynökségnél kezdett el foglalkozni, azóta pedig töretlenül, egyre nagyobb lelkesedéssel néz szembe a terület újabb és újabb kihívásaival.A Klikkmánia csapatához 2018 májusában csatlakozott, mint Junior SEO és PPC menedzser.

Pénzügyi végzettséggel rendelkezik, évekig a bankszektorban dolgozott. Időközben elvégzett egy újságírói OKJ tanfolyamot, ahol közelebbről is megismerkedett a marketing alapjaival. A 2014-es év ősze hozta meg számára a lehetőséget, hogy élesben is kipróbálhassa új ismereteit. Egy online marketing cégnél helyezkedett el, ahol hamar beleszeretett a keresőoptimalizálásba. Analitikus szemléletmód jellemzi, szereti feltárni az összefüggéseket, és folyamatosan keresi az új megoldásokat. A SEO világa éppen ezért vonzó számára: igen összetett, sok a változó, ráadásul megállíthatatlanul fejlődik.Szabadidejében is folyamatosan képezi magát ezen a területen. Mindemellett nagyon fontos számára a sport, így szívesen hódol ennek a hobbijának is.  Kedvenc mozgásformái a funkcionális, saját testsúllyal végzett edzések.

Tanulmányait a Corvinus Egyetemen, Alkalmazott Közgazdaságtan szakon kezdte, de később inkább humán irányba terelődött, jelenleg az ELTE Szociológia szakos hallgatója.Az Online Marketing világával 2013-ban ismerkedett meg, de igazán a Klikkmánia csapat tagjaként tudott elmélyülni benne, melyhez 2015-ben csatlakozott. Főleg PPC témakörben munkálkodik, azon belül is az Adwords kampányok tervezése és kezelése a fő szakterülete. Ezen kívül több Facebook és Linkedin kampányért is felel.

Az Online Marketing világával többnyire még csak most ismerkedik meg.Keresőmarketinges gyakornokként kezdett 2017 áprilisában a Klikkmániánál, és a PPC hirdetések kezelésénél érzi igazán otthon magát. Célja, hogy folyamatosan képezze magát és minél nagyobb tudásra tegyen szert.

Anna 2010-ben került közelebb az online világhoz, amikor a Fashion days munkatársaként kezdett dolgozni. Itt kezdetben operatív területen, majd country managerként szerzett tapasztalatokat. Mivel az e-kereskedelem világában elkerülhetetlen a digitális kommunikáció és –marketing lehetőségeinek kiaknázása, így ez a gyorsan fejlődő terület az ő érdeklődését is felkeltette. Számos képzésen vett részt a témában, végül a Google Ground egyik előadása hozta össze a Klikkmánia ügynökséggel, és 2016 januárjában kezdte meg munkáját a csapat ügyfélkapcsolati tagjaként.

10 éves kora óta programoz és készít weblapokat, de a keresőoptimalizálással csak 2011-ben kezdett el foglalkozni. A Klikkmániánál technikai keresőmarketinggel, keresőoptimalizálással, valamint automatizálási feladatokkal foglalkozik. Fiatal kora ellenére dolgozott szövegíróként, webfejlesztőként és játékfejlesztőként is, de a szívéhez a SEO áll a legközelebb.

Új SEO tagunk kalandvágyó lány, aki élt már Amerikában és Kínában is. Fiatal kora óta megállás nélkül dolgozik, rengeteg területen szerzett már tapasztalatot. Nemrég elvégezte a Google Magyarország által szervezett gyakornoki programot, ahol otthonra lelt az Adwords és a SEO kihívásokkal teli világában.

A Klikkmánia:online SEO menedzsere. A Klikkmánia előtt a nemzetközi tulajdonú, három kontinens ügyfeleit kiszolgáló Higher Click Inbound Marketing ügynökségnél ismerkedett meg a keresőmarketing világával. A klasszikus SEO mellett szívesen foglalkozik inbound eszközökkel és tartalom marketinggel.

Digitális területen 2005 óta dolgozik, korábban (többek közt gazdasági) újságíró volt. Szociológus végzettsége révén statisztikusként dolgozva valószínűségszámítási képletekbe is bonyolódott már, de megfordult több ügynökségnél, hírportálnál is. Account asszisztens, majd account executive volt, ahol elsősorban fejlesztési projekteken és kampányokon dolgozott, illetve PR-ben segített egy oktatási szoftverrel foglalkozó startupot. Jelenleg ügyfélkapcsolati oldalon dolgozik a Klikkmániánál.

Anett jelenleg search marketing gyakornokként tevékenykedik a Klikkmániánál. Előtte az egyetemen, egy önkéntes egyesületnél, majd a Google Ground gyakornoki programján keresztül nyert betekintést az online marketing világába. Szabadidejében sportol, nyelveket tanul és utazik, amikor csak teheti.

Az Onlinemarketing.blog.hu szerzője, blogger, tanácsadó és konferenciaszervező, az Onlinemarkering.hu Kft. ügyvezetője. Saját blogján a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merít ihletet. Ha érdekeset lát, hall, olvas, arról őszintén elmondja a véleményét. Néha pedig csak leírja, amit szerinte érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

A nyelvtanári pályát elhagyva, 2006-ban német nyelvű ügyfélszolgálatosként helyezkedett el a NetPincér.hu csapatában. Az itt eltöltött 8 év alatt foglalkozott értékesítéssel, partneri kapcsolattartással és marketinggel is. Végigkísérte a cég Ausztriában indított NetKellner.at weboldalának növekedését, illetve részt vett az online ételrendelés szolgáltatás Németországban való indításában. Projektvezetőként nemcsak az internet adta reklámlehetőségekkel ismerkedett meg, hanem számos klasszikus offline marketingkampányokkal támogatta a weboldal széles körben való megismerését. Több, egyedi ötletek megvalósításával segítette a magyar és osztrák weboldal szolgáltatásának népszerűsítését. Szakmai tudását szeretné PPC kampányok ismeretével is bővíteni, ezért 2014 novemberében csatlakozott a Klikkmánia csapatához.

2013-ban egy IT cég tartalommarketingért felelős munkatársa volt, itt szeretett bele az online marketing világába. Egy évvel később, a Google Magyarország által szervezett gyakornoki program keretein belül közelebbről is megismerkedhetett az AdWords rejtelmeivel, s ezután lett a Klikkmánia legfiatalabb munkatársa. A tartalom- és keresőmarketing mellett a SEO is előkelő helyet birtokol a szívében.

A kulcsszo.hu keresőoptimalizálója, aki korábban az Inter-X Bt. és Nail Shop Bt.-nél volt SEO és junior projektvezető. Folyamatosan kutat a kreatív link és online marketing megoldások után.

A Corvinus gazdaságinformatikus szakáról érkezett csapatunkba. A Google Ground gyakornoki program résztvevőjeként ismerkedett meg a Google AdWords világával. Egyelőre AdWords kampányok menedzselésével foglalkozik nálunk, de a jövőben több kapcsolódó területen is szeretné elmélyíteni tudását.

Somló Iván marketing kommunikáció szakirányon végzett a Nemzetközi Üzleti Főiskolán. Öt évnyi reklámügynökségi tapasztalattal a háta mögött új kihívásokat keresve váltott a marketing oldalra. Első projektjeként vett részt az Animax tévécsatorna Promax BDA ezüst és bronz díjával jutalmazott bevezető kampányában. Később az AXN csatorna üzleti kommunikációjáért felelt. Ezután lett a Sony Picture Television kelet-közép-európai regionális központjának reklámértékesítési vezetője. Összesen hat és fél évet töltött a kábeltévé csatornánál, eközben két barátjával megalapította a Merényi Bicycles nevű egyedi kerékpárokat gyártó manufaktúrát. A Klikkmánia csapatához 2013 novemberében csatlakozott, ahol üzletfejlesztéssel és a Click2Digital angol ügynökség ügyvezetésével foglalkozik.

Tusnádi István vagyok a Usernet ügyvezető tulajdonosa. Csapatommal 2001-óta foglalkozunk weboldal készítéssel. Elsősorban közép- és nagyvállaltok weboldalait tervezzük és kivitelezzük a legmodernebb technológiák felhasználásával, digitális, marketing és kreatív ügynökségekkel együttműködésben. Ügyfeleink elsősorban a magas rendelkezésre állás és a kiváló kommunikáció miatt szeretnek minket.

Autó- és kozmetikai ipar területén szerzett többéves sales tapasztalatot. Ezen tudását analitikai szemlélettel egészítette ki, egy járműipari adatszolgáltató cégnél. 2010-ben kezdett el foglalkozni az értékesítés online oldalával. E-kereskedelem területén a felhasználóbarát honlapok készítése és a keresőoptimalizálás keltette fel leginkább az érdeklődését. Jelenleg a Klikkmánia csapatában a SEO projekteket menedzseli.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com